Hardcore Sledder banner

Jakie nakładki do nart wybrać?

1 reading
19K views 72 replies 33 participants last post by  chasx7  
#1 ·
Jeździć po przygotowanych szlakach, jeziorach, rzekach, zawsze mieć kolce i węgliki. Jeżdżę na Woodys 8 cali Dooleys. Czy powinienem przy nich zostać, czy spróbować czegoś nowego? Wydaje się, że nie trwają już tak długo jak kiedyś. Lubię większe węgliki, ponieważ zawsze chcę mieć pewność, że mogę skręcać!!!
 
#2 ·
Jeżdżę po przygotowanych szlakach, jeziorach, rzekach, zawsze mam kolce i węgliki. Jeździłem na Woodys 8 cali Dooleys. Czy powinienem przy nich zostać, czy spróbować czegoś nowego? Wydaje się, że nie wytrzymują już tak długo jak kiedyś. Lubię większe węgliki, ponieważ zawsze chcę mieć pewność, że mogę skręcać!!!
Dooleys nie są tym, czego chcesz, jeśli jeździsz na nartach Polaris prosteer.
Wybierz głębszy pojedynczy płoz, chcesz, aby działał jako przedłużenie kilu narty, co pomoże pozbyć się podsterowności, szczególnie w luźnych warunkach.
Trzymaj się Woodys, niektórzy mogą powiedzieć studboy shapers, ale wcale się nie sprawdzają, a nowy Woody's maverick ma podobny design.
Poszedłbym na 8-calowy Woody's ace (kwadratowy pręt), będzie to duża poprawa w stosunku do tego, czego używasz.
 
#4 ·
Snow studs sniper bars 8” total coverage from tip to tail. Best lasting carbides I sell and they turn amazingly.
Słyszałem o nich naprawdę dobre rzeczy. Niestety z jakiegoś powodu niedostępne w Kanadzie. Zamierzam skontaktować się z nimi w tym tygodniu i dowiedzieć się, czy mogę je w jakiś sposób zdobyć.
 
#11 ·
Przepraszam, ale muszę się nie zgodzić. Znam wiele osób, które poszły drogą podwójnego węglika i nie dało im to tego, czego chcieli.
Skutecznie rozkładasz ciężar na większej powierzchni, więc łatwiej jest wypychać narty lub "popychać" podczas pokonywania zakrętów.
Dobrze sprawdzają się na saniach 4-suwowych, ponieważ dodatkowy ciężar z przodu pozwala im bardziej wciskać się w śnieg.
Jedyną korzyścią, jaką dadzą Ci w Polaris 650/850, jest to, że będą mniej rzucać i prawdopodobnie dłużej się zużywać.
 
#13 ·
Przepraszam, ale muszę się nie zgodzić, znam wiele osób, które poszły drogą podwójnego węglika i nie dało im to tego, czego chcieli.
Skutecznie rozkładasz ciężar na większej powierzchni, więc łatwiej jest wypchnąć narty lub "pchać" podczas pokonywania zakrętów.
Działają dobrze na sankach 4-suwowych, ponieważ dodatkowy ciężar z przodu pozwala im bardziej wciskać się w śnieg.
Jedyną korzyścią, jaką dadzą ci na Polaris 650/850, jest to, że będą mniej rzucać i prawdopodobnie dłużej się zużywać.
Jestem pewien, że konfiguracja ma wiele wspólnego z tym, co działa. Używam dużego obciążenia wstępnego, więc mniej więcej tyle nacisku na narty, ile można uzyskać. Jeden z facetów, z którymi jeżdżę, wypróbował shapery na swoim XCR przed przejściem na Deuce. Stud Boys są węższe niż tradycyjne duale i mają dość wysoki kil i gruby drążek, który się nie wygina - wbijają się i nie pchają tak bardzo, jak myślisz. Na twardych szlakach jadą ciasno... Tylko moje doświadczenie.
 
#23 ·
Ludzie są gotowi wydawać $$ na szarlatańskie środki, aby zrekompensować brak wiedzy na temat tego, jak sprawić, by ich sanki się prowadziły i zachowywały.
Znam gościa, który prawdopodobnie wydał 1000 dolarów na nakładki do swojego 850 axys. Nie chciał słuchać niczego, co mu mówiliśmy i pozornie nawet nie czytał forum, sprzedawcy mieli ubaw lol
 
#25 ·
moje 3 agresywnie nabite ripsaw i cobra 120" Axys, 2 8's i 6, które wciąż mam, wszystkie intuicyjnie ostrzyły szlak na pro steers 8" executives lub teraz 8" magnums
amortyzatory oczywiście zbudowane
ale...
żadnego węża oleju ani plastrów
Myślę, że narty pro steer dobrze sprawdziły się w przypadku 120/ może 129, ale w przypadku 137 potrzebujesz albo naprawdę agresywnego biegacza, albo po prostu przejść na narty z dłuższym i głębszym kilem (to zrobiłem).
 
#26 ·
Czy ktoś wie, jaki sanki, gąsienice i narty ma autor oryginalnego postu (Paul Vern)?
 
#33 ·
2 kołki na listwę Gąsienica Cobra 1.35201 wypustki
129 z 2 kołkami na listwę i nartami pro steer... Sugerowałbym 6 lub 8" Woody's ace lub snowstuds sniper (oba kwadratowe listwy prowadzące)
Głębokość płozy doda więcej głębokości do kilu narty prosteer.
To zadziała o wiele lepiej niż podwójny węglik.
 
#36 ·
Przez wiele lat używałem Woodys 10” competition Carbides we wszystkich moich Cats. Ale od dłuższego czasu używam tylko i wyłącznie listew Stud Boy 7.5 shaper. Zużywają się niesamowicie, jeśli nie są nadużywane. Mój ciężki przód apex lata temu miał 9000 mil na zestawie! Tak wiele czynników tutaj… to może być jak wątek o oleju! Moim osobistym zdaniem, nie przeszkadza mi trochę wysiłku przy kierowaniu, nigdy mi to nie przeszkadzało. Ale każdy skuter śnieżny, który posiadałem, skręca! Konieczność dla mnie. Posiadałem tylko listwy Woodys lub Stud Boy... oba doskonałe, jeśli wybierzesz lepszą listwę.
 
#41 ·
Jakie są opinie kierowców na temat kierownic Shaper vs Sniper?
Używałem kierownic Shaper 6-9" przez cały czas, a 7,5" wydaje się być dla mnie idealnym rozwiązaniem na nartach Prosteer z podkładkami. Chciałem w tym roku używać Grippers z 7,5" Shapers i Navigators, ale Sniper wygląda również na dobrą kierownicę.
XCR 9R 128, 1.35 Cobra z 238 iGrips.
 
#46 ·
Niektórzy kumple używali nowych węglików Trek firmy Qualipieces z doskonałymi wynikami. Łatwiejsze sterowanie, ale agresywne trzymanie się w zakrętach i brak obaw o gromadzenie się między dwoma prętami. Potrzebują dodatkowego otworu wywierconego z przodu, aby pomieścić przednią końcówkę.
 
#47 ·
Niektórzy kumple używali nowych węglików Trek Qualipieces z doskonałymi wynikami. Łatwiejsze sterowanie, ale agresywne trzymanie się w zakrętach i brak obaw o gromadzenie się między dwoma prętami. Potrzebują dodatkowego otworu wywierconego z przodu, aby pomieścić przednią końcówkę. View attachment 2160587
Zamówiłem również zestaw przygód qualipieces, aby wypróbować je na sankach mojej dziewczyny na wystawie w Toronto. Słyszałem o nich dobre rzeczy.

Są zbudowane jak murowany dom gówna, to pewne. Bardzo mocne.
 
#48 ·
Jeździć po przygotowanych szlakach, jeziorach, rzekach, zawsze mieć kolce i węgliki. Jeżdżę na Woodys 8 cali Dooleys. Czy powinienem przy nich zostać, czy spróbować czegoś nowego? Wydaje się, że nie trwają tak długo jak kiedyś. Lubię większe węgliki, ponieważ zawsze chcę mieć pewność, że mogę skręcać!!!
Zawsze jeździłem na listwie kształtującej 7,5" z osłonami nart Bergstrom i nawigatorami Woodys na nartach prosteer. Możesz obejść się z listwami kształtującymi 6", ale zdecydowanie zaopatrz się w osłony nart i nawigatory. I nie zapomnij o podkładkach gumowych. W przeciwnym razie przód prosteer zużyje się szybciej niż reszta.
 
#50 ·
Zawsze jeździłem z listwą kształtującą 7,5" z oszczędzaczami nart Bergstrom i navigatorami Woodys na nartach prosteer. Można obejść się z listwami kształtującymi 6", ale zdecydowanie należy zaopatrzyć się w oszczędzarki nart i navigatory. I nie zapomnij o podkładkach gumowych. W przeciwnym razie przód prosteer zużyje się szybciej niż reszta.
Po prostu się upewniam. Kiedy mówisz o listwach kształtujących, masz na myśli te od Stud Boy?
 
#56 ·
Image
I

Właśnie wymieniłem moje potrójne końcówki, które miały prawie 5000 mil przebiegu.
Węgliki po stronie drogi miały kilka brakujących kawałków, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony z zużycia. Po prawej stronie wszystkie 3 rzędy węglika tworzyły blok, tak jak reklamował Bergstrom.
Lubię skręcać, skręcanie jest dobre.:cool:
Image
 
#57 ·
View attachment 2160957 Ja

Właśnie wymieniłem moje potrójne punkty, które miały prawie 5000 mil na liczniku.
Węgliki po stronie drogi miały kilka brakujących kawałków, ale w większości byłem bardzo zadowolony z zużycia. Prawa strona, wszystkie 3 rzędy węglika tworzyły blok, tak jak reklamował Bergstrom.
Lubię skręcać, skręcanie jest dobre.:cool: View attachment 2160959
Przejechałem całkiem sporo mil na singlach 2016-20, które na nich miałem. Założyłem listwy shaper w 21 i jestem zaskoczony, jak dobrze się trzymają. Spróbuj 8-calowych Good n Uglys, będziesz zaskoczony w porównaniu do potrójnych. W 21 dostałem od nich do bani zestaw, 2 skutery zniknęły po 1200 milach. Obwiniali covid
 
#58 ·
Jeździłem 8-calowym asem na moim SBA ze standardowymi kierownicami pro. Szczerze mówiąc, to była świetna jazda, w ciasnych miejscach może być trochę chwytliwa, ale można sobie z tym poradzić. Myślałem o przejściu na kierownicę maverick lub executive w tym roku. Chcę wypróbować długi, okrągły drążek i zobaczyć, czy poczuję chwytliwość, czy nie. Podoba mi się jednak aspekt ochrony stępki.
 
#60 ·
Czy pro steer jest wart inwestycji? Zamierzałem kupić Grippery z 8-9 pojedynczymi kolcami. Jestem bardzo agresywnym kierowcą na zakrętach, nienawidzę podsterowności!! Nie przeszkadza mi cięższe sterowanie. Zawsze miałem narty C&A lub SLP mohawk, teraz staram się nie wydawać 1000 euro na narty, ponieważ nawet nie wiem, czy będzie śnieg! Zawsze miałem SBA, z 1.6 cobra. Teraz mam Indy xc 129 1.5 ice storm z Igrips.
 
#61 ·
Czy pro steer jest wart inwestycji? Zamierzałem kupić Grippery z 8-9 pojedynczymi węglikami. Jestem bardzo agresywnym kierowcą na zakrętach, nienawidzę pchania!! Nie przeszkadza mi cięższe sterowanie. Zawsze miałem narty C&A lub SLP mohawk, teraz staram się nie wydawać 1 tys. na narty, ponieważ nawet nie wiem, czy będzie śnieg! Zawsze miałem SBA, z kobrą 1.6. Teraz mam Indy xc 129 1.5 ice storm z Igrips.
Kup Grippery, ciężko je przebić za te pieniądze. Nigdy nie lubiłem Prosteers na luźnym lub nowym puchu, grippery się tym zajęły, 8-calowe drążki z Navigators, skręcały świetnie i bardzo mało rzucało.
 
#63 ·
Pro kierownica nie była wcale taka zła z kierownicą 8" ace. Dla mnie nie wypychało to tak bardzo, zauważyłem, że od czasu do czasu łapało w połowie zakrętu i podnosiło wewnętrzną nartę. To może również wynikać ze zmian w zawieszeniu i terenie. Ale jeśli przeciągniesz przedni hamulec lub utrzymasz nacisk na przód, pro kierownica nie była taka zła. Zazwyczaj wystawiam kolano poza plastik i klatkę piersiową prawie do kierownicy. Mój styl to podnoszenie nart i wheelie, ale szczerze mówiąc, Assault jest dla mnie bardziej rodzajem jazdy typu "point and shoot".