Hardcore Sledder banner

Olej VES vs. konkurencja

Tags
amsoil oil ves
96K views 618 replies 98 participants last post by  Rakrem  
#1 ·
Przyjeżdżając ze skidoo byłem trochę zszokowany tym, ile oleju VES extreme kosztuje w porównaniu do praktycznie wszystkiego innego na rynku.
89,99 $ kanadyjskich za galon oleju to moim zdaniem szaleństwo.
Płaciłem 72 $ za galon u dealera skidoo za „olej luzem”, który był syntetycznym olejem XPS w nieoznakowanych pojemnikach.
Nawet pełne cenowe pojemniki oleju XPS dla konsumentów kosztują 79,99 $
Jaka jest opinia wszystkich na temat stosowania oleju innego niż VES extreme?
Obawy dotyczące gwarancji?
W przeszłości byłem w obozie „zawsze używaj oleju zalecanego przez producenta”, ale konieczność zapłacenia 18 $ więcej za galon zmusza mnie do myślenia.
Używałem oleju XPS przez ponad 10 000 km w moim 850 etec i nigdy nie miałem problemu, dlaczego miałby nie być wystarczająco dobry dla patriot 850?
Widziałem te filmy z testami na zimno i wygląda na to, że amsoil interceptor dobrze sobie radzi...
 
#4 ·
Polaris jest fajny, ponieważ zalecają tylko "olej syntetyczny". Mówią więc, że można używać wszystkiego syntetycznego. W tym sezonie użyłem resztek XPS w moim 800, spalił się świetnie.
Dobrze wiedzieć. Miałem zamiar przeczytać, co mówi instrukcja.
Mam również resztki oleju XPS, więc mogę go po prostu spalić. Wydaje się również mniej dymić (ale może nie w Polaris).
Po prostu próbuję to rozgryźć przed zakupem oleju w przyszłym sezonie.
 
#7 ·
Lokalny sprzedawca napełnia dzbany wszelkiego rodzaju z beczki i etykietuje je etykietą VES Extreme. Każdy dzban ma inny poziom. Najwyraźniej nigdy nie słyszeli o wagach i miarach, ponieważ robią to rok po roku.

Do autora wątku: używaj oleju, z którym czujesz się komfortowo i nie oglądaj się za siebie. Otrzymasz opinie zewsząd i około połowa z nich będzie poprawna. Mam markę nie-Polaris, którą wolę i której z powodzeniem używałem za około 1/3 kosztu VES Extreme.
 
#8 ·
Sprzedawca w mieście napełnia dzbanki wszelkiego rodzaju z bębna i etykietuje je etykietą VES Extreme. Każdy dzbanek ma inny poziom. Najwyraźniej nigdy nie słyszeli o Wagach i Miarach, ponieważ robią to rok po roku.

Dla OP, użyj oleju, z którym czujesz się komfortowo i nie oglądaj się za siebie. Otrzymasz opinie zewsząd i około połowa z nich będzie poprawna. Mam markę nie-Polaris, którą wolę i której używałem z dużym powodzeniem za około 1/3 kosztów VES Extreme.
Dobry punkt. Jestem skłonny do uruchomienia oleju amsoil lub XPS, ale nie wiedziałem, czy istnieją obawy dotyczące gwarancji.
Chciałbym, żeby istniały jakieś rzeczywiste testy/analizy różnych olejów, aby zobaczyć, jak się porównują.
 
#11 ·
Przychodząc ze skidoo byłem trochę zszokowany tym, ile kosztuje olej VES extreme w porównaniu do prawie wszystkiego innego na rynku.
89,99 $ kanadyjskich za galon oleju to moim zdaniem szaleństwo.
Płaciłem 72 $ za galon u dealera skidoo za "olej luzem", który był syntetycznym olejem XPS w nieoznakowanych kanistrach.
Nawet pełna cena kanistrów konsumenckich oleju XPS wynosi 79,99 $
Jaka jest opinia wszystkich na temat używania oleju innego niż VES extreme?
Obawy dotyczące gwarancji?
Byłem w obozie "zawsze używaj oleju zalecanego przez producenta" w przeszłości, ale konieczność zapłacenia 18 $ więcej za galon zmusza mnie do myślenia.
Używałem oleju XPS przez ponad 10 000 km w moim 850 etec i nigdy nie miałem problemu, dlaczego miałby nie być wystarczająco dobry dla patriot 850?
Widziałem te filmy z testami na zimno i wygląda na to, że amsoil interceptor dobrze wypada...
Tak, ceny robią się szalone. Kilku z nas z Ontario powinno się zebrać i podzielić beczkę lub coś w tym stylu. Przyglądałem się syntetykowi motul. Jest w Canadian Tire i Royal i czasami jest w sprzedaży, ale nadal jest dość drogi, 82,99 $ za galon.

Wysłane z mojego SM-G781W za pomocą Tapatalk
 
#12 ·
Tak, ceny robią się szalone. Kilku z nas, facetów z Ontario, powinno się spotkać i podzielić bęben lub coś w tym stylu. Przyglądałem się syntetycznemu Motulowi. Jest w Canadian Tire i Royal i czasami jest w promocji, ale i tak jest dość drogi, 82,99 $ za galon.

Wysłane z mojego SM-G781W za pomocą Tapatalk
Tak, to niezły pomysł. Amsoil Interceptor to lepsza oferta i jest bardzo polecany.
 
#22 · (Edited)
Używam legend zx2sr we wszystkim od 2012 roku....w tym w 850-tkach od 2019 roku. ZERO problemów i jest to wysoce rafinowany olej mineralny....który moim zdaniem lepiej spala się i zapewnia ochronę wewnętrznych elementów latem lub podczas postoju. Niektórzy mogą się z tym zgadzać lub nie....to dla mnie bez znaczenia. Gwarancja nie stanowiła problemu przy jego użyciu.

Jak większość osób już mówiła....używaj tego, co sprawia ci radość pod względem ceny, dostępności lub co pozwala ci spać spokojnie.
 
#26 ·
Udało mi się trafić na okazję tej jesieni, lokalny facet wyprzedawał zapas w pełni syntetycznego oleju 2-suwowego za 3 dolary za litr. Używam go w moich saniach, które nie są już objęte gwarancją. Jest niebieski i wydaje się bardzo podobny do Shell Snow Ultra
 
#32 ·
Dopóki nie mogą odrzucić żadnych potencjalnych roszczeń gwarancyjnych, albo będę nadal kupować olej XPS w nieoznakowanych kanistrach, albo kupię amsoil interceptor bezpośrednio od firmy. Obie opcje są o około 15-18 dolarów tańsze za galon niż VES extreme.
 
#42 ·
Przyjeżdżając ze skidoo byłem trochę zszokowany tym, ile kosztuje olej VES extreme w porównaniu do prawie wszystkiego innego na rynku.
89,99 $ kanadyjskich za galon oleju to moim zdaniem szaleństwo.
Płaciłem 72 $ za galon u dealera skidoo za "olej luzem", który był syntetycznym olejem XPS w nieoznakowanych kanistrach.
Nawet pełna cena kanistrów oleju XPS dla konsumentów to 79,99 $
Jaka jest opinia wszystkich na temat używania oleju innego niż VES extreme?
Obawy dotyczące gwarancji?
W przeszłości byłem w obozie "zawsze używaj oleju zalecanego przez producenta", ale konieczność zapłacenia 18 $ więcej za galon zmusza mnie do myślenia.
Używałem oleju XPS przez ponad 10 000 km w moim 850 etec i nigdy nie miałem problemu, dlaczego miałby nie być wystarczająco dobry dla patriot 850?
Widziałem te filmy z testami przepływu na zimno i wygląda na to, że amsoil interceptor dobrze sobie radzi...
Używałem Amsoil przez ponad 5000 mil w moim 19/850/XC. Jeździłem w temperaturach od -30c do -40c. Nigdy nie miałem żadnego problemu z silnikiem. Wyciągnąłem zawory wydechowe przy 3000 milach, nie było to potrzebne. Mój 22/650/XC ma 2000 mil na tym samym oleju. Działa jak należy. O wiele taniej kupić.