Van skidoo afkomstig was ik een beetje geschokt over hoeveel de VES extreme olie kost in vergelijking met zo ongeveer al het andere op de markt.
$89,99 Canadees voor een gallon olie is naar mijn mening waanzin.
Ik betaalde $72 per gallon bij de skidoo-dealer voor 'bulk olie' wat de XPS synthetische olie in ongemarkeerde kannen was.
Zelfs de volle prijs consumenten kannen van de XPS olie zijn $79,99
Wat is ieders mening over het gebruik van andere olie dan VES extreme?
Garantieproblemen?
Ik ben in het verleden van het kamp "gebruik altijd de door de fabrikant aanbevolen olie" geweest, maar $18 meer per gallon moeten betalen, zet me aan het denken.
Ik heb XPS olie meer dan 10.000 km in mijn 850 etec gebruikt en heb nooit een probleem gehad, waarom zou het niet goed genoeg zijn voor de patriot 850?
Ik heb die koudetestvideo's gezien en het ziet ernaar uit dat amsoil interceptor goed presteert...
$89,99 Canadees voor een gallon olie is naar mijn mening waanzin.
Ik betaalde $72 per gallon bij de skidoo-dealer voor 'bulk olie' wat de XPS synthetische olie in ongemarkeerde kannen was.
Zelfs de volle prijs consumenten kannen van de XPS olie zijn $79,99
Wat is ieders mening over het gebruik van andere olie dan VES extreme?
Garantieproblemen?
Ik ben in het verleden van het kamp "gebruik altijd de door de fabrikant aanbevolen olie" geweest, maar $18 meer per gallon moeten betalen, zet me aan het denken.
Ik heb XPS olie meer dan 10.000 km in mijn 850 etec gebruikt en heb nooit een probleem gehad, waarom zou het niet goed genoeg zijn voor de patriot 850?
Ik heb die koudetestvideo's gezien en het ziet ernaar uit dat amsoil interceptor goed presteert...