Hardcore Sledder banner
21 - 40 of 55 Posts
Dzięki wam.

MachzKeith, dowiedziałem się, o co chodziło, odkąd to opublikowałem. Zasadniczo dowiedziałem się, że właściwa gra jest dozwolona zgodnie z instrukcją serwisową. Kiedy dodajesz uszczelkę, dodajesz również luz, więc musisz to usunąć, aby upewnić się, że koło zębate lub jakkolwiek to nazywasz, jest wystarczająco daleko w bloku... brzmi też tak, że nawet bez zestawu do odpowietrzania, standardowa instalacja z Polarisa nawet nie zawsze spełnia własne specyfikacje/wymagania.

Z tego, co mówi northstarrick, wydaje się, że może to nawet nie mieć znaczenia, ale to tylko jeden mały krok (po wykonaniu odczytu za pomocą suwmiarki), więc równie dobrze można to zrobić i skończyć.

Mam przed sobą zestaw do odpowietrzania oleju. Właśnie odebrałem go wczoraj od dealera. Jeszcze go nie założyłem.
 
Widzę to jako problem w starszych 550-tkach. Mam 02, kupiłem go nowego dla mojej żony, teraz jeździ nim syn. Ponieważ ma dopiero 11 lat, spędza dużo czasu w zakresie 20-30 mil na godzinę. Jeśli zostawi go na biegu jałowym na kilka minut, może się dławić, dopóki naprawdę go nie wkręcisz. Sled ma ponad 4000 mil przebiegu i nigdy nie miał z nim problemu. Jeżdżę również z inną rodziną z 2 550-tkami 03 i 04, 4-5000 na nich również, jedynym problemem jest uruchamianie lub praca na biegu jałowym na gorąco. Więcej informacji byłoby wspaniale, nienawidzę wydawać $$ na starsze sledy, ale lepiej niż duże $$ za nowy.
Rozumiem, że 02 są w porządku, ponieważ nie są w podwoziu Edge. To podwozie Edge zmieniło wentylację i zaczęły się problemy. Myślę, że wszystko będzie dobrze. 04 to moment, kiedy naprawdę się zaczęło jako problem, z 03 również. W 2003 roku wczesne sledy miały mniejszy wydech (jednoczęściowy) i osłonę termiczną między nim a wentylatorem odrzutowym. W sierpniu 2002 roku zmienili na znacznie większy 2-częściowy wydech i usunęli osłonę wydechu. Zgadnij. Wtedy naprawdę się zaczęło. Przynajmniej tak rozumiem.

Robie zestaw olejowy w moim 2003 tylko dla spokoju ducha. Olej jest krwią silnika. :thumbsup:
 
Z tego co rozumiem, 02 są w porządku, ponieważ nie znajdują się w podwoziu Edge. To podwozie Edge zmieniło wentylację i zaczęły się problemy. Myślę, że wszystko będzie dobrze. 04 to moment, kiedy naprawdę się zaczęło jako problem, z 03 również tam zmieszanymi. W 2003 roku wczesne sanie miały mniejszy wydech (jednoczęściowy) i osłonę termiczną między nim a wentylatorem odrzutu. W sierpniu 2002 roku zmienili na znacznie większy 2-częściowy wydech i usunęli osłonę wydechu. Zgadnij. Wtedy naprawdę sprawy się skomplikowały. Przynajmniej tak to rozumiem.

Robię zestaw olejowy w moim 2003 tylko dla spokoju ducha. Olej jest krwią silnika. :thumbsup:
2001 był pierwszym rokiem dla Edge Super Sport.
 
Dzięki za wyjaśnienie. Musi więc być tak, że naprawdę w roku modelowym 03, kiedy zmienili wydech i usunęli osłonę termiczną, wszystko się posypało. Nienawidzę podawać złych informacji, stąd moje "jak rozumiem..." LOL
 
Kupiłem zestaw do zbiornika oleju, ale jeszcze go nie zamontowałem. Nie jestem pewien, czy będę się tym zajmował, ale jeśli nie, to strata 50 $. Mam modele sprzed sierpnia 2002 roku, z mniejszymi tłumikami i osłoną termiczną, te sprzed wybuchu. Jakieś przemyślenia na temat zrobienia tego i tak? Myślałem też o naprawie pompy paliwa, ale mam kwadratową pompę paliwa i pamiętam coś innego na ten temat.
 
W 98 roku zamówiłem w przedsprzedaży model 99 Trail RMK z silnikiem 550. To (jak pamiętam) był pierwszy rok dla 550. Mieszkałem i jeździłem wtedy w Kolorado. Żadnych problemów, ponieważ miał dużo miejsca do oddychania w podwoziu Gen II. Mały, dzielny silnik. Dostosowałem dysze i pompę oleju podczas docierania. Miał stary kompensator wysokości ACCS, który dobrze działał do około 9000 stóp.

Sprzedałem go sąsiadowi kilka lat temu i nadal jeździ po okolicy i jest wciąż w stanie salonowym. Nadal bez problemów.
 
Tylko informacja dla wszystkich, którzy czekali na aktualizację relokacji pompy paliwa, jest już gotowa i w poście. Mam nadzieję, że to komuś pomoże.
Czy to jest w sekcji technicznej czy coś w tym stylu, wydaje mi się, że to przegapiłem, ale chciałbym to przejrzeć.

Dzięki
 
550 napraw wentylatorów - 2012 IQ LXT

Czy ktoś może mi powiedzieć, czy zestawy, które Polaris opracował dla wcześniejszych maszyn (2004 - 2008), są standardowe w późniejszych maszynach? Odnoszę się konkretnie do zestawu do relokacji pompy paliwa # 2203890 i zestawu do odpowietrzania pompy oleju 550 #2203889. Moja żona ma 2012, która spłonęła przy 1100 milach. Wymieniliśmy tłoki, cylindry itp. i staramy się zachować silnik. Używamy teraz benzyny premium i dodajemy litr oleju wtryskowego do każdych 5 galonów benzyny (oprócz układu wtryskowego). Zastanawiamy się, czy jest sens zamawiać te części, jeśli te poprawki zostały wprowadzone do standardowych maszyn. Wiemy, że Polaris podjął próby poprawy przepływu powietrza nad silnikiem, wprowadzając zmiany w wlocie i kierując przepływ powietrza nad silnikiem, ale niestety wciąż to za mało. Słyszałem dzisiaj o 2016, który padł z tymi samymi problemami z olejem/ciepłem, które nękają te maszyny od 2004 roku. Dzięki.
 
Cześć. Nowy na wątku. Posiadam dwa skutery Polaris 550, 99 i 04. 99 to solidny zawodnik, ale 04 spłonął dwa razy w ciągu dwóch tygodni. Opublikowane poprawki są niesamowite i doceniam zdjęcia i wyjaśnienia. Zapytałem - dlaczego to się ciągle dzieje, a co więcej - jak jeden skuter działa idealnie (99), a drugi nie (04)? Moja obserwacja to PRZEPŁYW POWIETRZA. 99 ma przegrody cylindrów, które kierują wpadające powietrze z wentylatora przez cylindry i prosto z górnego otworu wentylacyjnego. 04 nie ma żadnych kanałów powietrznych. To tak, jakby Polaris pożegnał się z tymi krytycznymi częściami kanałów powietrznych. Od tego czasu zamówiłem je z katalogu części z 99 i zainstaluję je w 04. W tej chwili powietrze po prostu krąży w jamie. Świetnie, gdy się poruszasz, ale straszny upał na biegu jałowym. Jeśli ktoś jest ciekawy końcowego rezultatu, udostępnię zdjęcia przed i po.
 
Cześć. Nowy na wątku. Posiadam dwa skutery Polaris 550, '99 i '04. '99 działa solidnie, ale '04 spalił się dwa razy w ciągu dwóch tygodni. Poprawki zamieszczone w poście są niesamowite i doceniam zdjęcia i wyjaśnienia. Zapytałem - dlaczego to się ciągle dzieje i co lepsze - jak jeden skuter działa idealnie (99), a drugi nie (04)? Moja obserwacja to PRZEPŁYW POWIETRZA. '99 ma przegrody cylindrów, które kierują wpadające powietrze z wentylatora przez cylindry i prosto z górnego otworu wentylacyjnego. '04 nie ma żadnego kanału powietrznego. To tak, jakby Polaris pożegnał się z tymi krytycznymi częściami do kanałów powietrznych. Od tego czasu zamówiłem je z katalogu części '99 i zamontuję je w '04. W tej chwili powietrze po prostu krąży w komorze. Świetnie, gdy się poruszasz, ale straszny upał na biegu jałowym. Jeśli ktoś jest ciekawy efektu końcowego, udostępnię zdjęcia przed i po.
'04 ma dokładnie ten sam kanał powietrzny na obudowie rozrusznika odrzutowego i wokół cylindrów, co '99. Kanał wylotowy na osłonie sprzęgła jest nieco inny między Gen 2 a Edge ze względu na różne kształty maski/lokalizacje otworów wentylacyjnych.

Jeśli twój skuter tego nie ma, przykro mi to mówić - ale zostałeś oszukany, kiedy go kupiłeś. Jak długo go posiadasz? Jeśli posiadasz '04 dłużej niż tylko w tym sezonie, byłbym zszokowany, gdyby nie spalił się wcześniej.
 
Jak dotąd 300 mil i licząc! Pierwszy rok posiadania, drugi właściciel. Umieszczenie tej osłony cylindrów w celu skierowania powietrza z wentylatora i przez cylindry do otworu wylotowego, wydawało się pomagać. Koniec z ciepłem krążącym w komorze silnika!
 
Panowie, świetny wątek, moja córka ma 2014, czy dotyczą jej te same problemy? czy też wprowadzili zmiany na przestrzeni lat? dzięki
 
Panowie, świetny wątek, moja córka ma 2014, czy dotyczą jej te same problemy? czy wprowadzili zmiany na przestrzeni lat? dzięki
Jesteś dobry. Do tego czasu wszystkie problemy zostały rozwiązane. Nadal jest z gaźnikiem, więc utrzymywanie dysz w czystości jest nadal ważne.
 
Oprócz zestawu kanału wentylatora, niektórzy wspomnieli o zestawie iglicy gaźnika firmy Polaris dla określonych roczników. Czy ktoś ma numer części do tego zestawu? Mam 2006 550 i zastanawiałem się, czy powinienem dostać zestaw gaźnika, czy tylko jakieś podkładki 0,020 dla istniejących iglic?
 
21 - 40 of 55 Posts