Hardcore Sledder banner

Dynamix jest tutaj!

36K views 270 replies 78 participants last post by  jleosnow  
#1 ·
Dynamix jest tutaj na VR1! Co o tym myślicie? Postęp technologiczny jest dobrą rzeczą. Czy Dynamix dostarczy?
 
#7 ·
DYNAMIX to jedyny system z pełną kontrolą nad wszystkimi czterema amortyzatorami, a także kluczowymi danymi wejściowymi pojazdu, aby wygładzić nierówności i spłaszczyć każdy zakręt na szlaku. Mózgiem DYNAMIX jest opatentowany IMU – Inertial Measurement Unit – który wykrywa, co tak naprawdę robi pojazd. Każdy ruch, pochylenie, przechył i wejście jest rejestrowane i rozumiane przez IMU, który następnie dyktuje pozycję i kompresję amortyzatora, aby zapewnić najlepsze prowadzenie na szlaku na śniegu. Dzięki pełnej kontroli systemu DYNAMIX tryby zawieszenia charakteryzują się szerokim zakresem możliwości, umożliwiając systemowi zapobieganie dobiciu w trybie Comfort i wygładzanie nierówności na szlaku w trybie Extreme.
 
#11 ·
Jak to działa, "dyktować pozycję amortyzatora"? Czy ma siłowniki liniowe, takie jak ten system Bose sprzed kilku lat? Czy wykrywa, kiedy olej i ładunek wyciekły z amortyzatorów, jak to ostatnio bywa w przypadku Polaris? Czy będzie można go serwisować za 3-5 lat, kiedy skuter śnieżny nie będzie już objęty gwarancją lub będzie używany?
 
#25 ·
Nie rozumiem obsesji wszystkich na punkcie amortyzatorów. Od jakiegoś czasu jesteśmy w punkcie malejących korzyści. Zaoszczędź pieniądze i przekaż różnicę na fundusz groomera
Niektórzy lubią jeździć po nierównościach, gdzie wysokiej jakości amortyzatory (z przyzwoitą kalibracją!) robią różnicę
 
#28 ·
Biegać, nie iść, biegać. Imo Nie potrafią zrobić tradycyjnego xcr dobrze i ktoś myśli, że im się to uda. Nie ma mowy. Jak powiedział śpioch, moje pieniądze mówią, że powinieneś zaopatrzyć się w pas nerkowy i mocno go zassać, bo chłopcze, była pluszowa, tuż przed tym, jak skróciłem kręgosłup o jakieś 2 cale. Lol.
 
#31 ·
Run, don’t walk, run. Imo They can’t get a traditional xcr right and some body thinks they are gonna nail this. No way. Like sleepy said my money says you should get a kidney belt and suck it down tight because boy was she plush, right before I shortened my spine about 2 inches. Lol.
Zawsze działa dobrze/najlepiej, zanim wybuchnie, lol
 
#36 ·
Doo kontroluje również odbicie. Wygląda na to, że Poo używa amortyzatora do pomiaru ruchu, podczas gdy Doo używa ramienia i czujników tylnego wahacza. Jestem ciekaw, jaki jest zakres regulacji amortyzatorów Poo? Zakres amortyzatorów Doo jest imponujący. Zarówno amortyzatory Doo, jak i Poo są o wiele bardziej zaawansowane niż Cat, Cat po prostu daje Ci regulowane amortyzatory za pomocą przycisku.
 
#38 ·
Doo kontroluje również odbicie. Brzmi jakby Poo używał amortyzatora do pomiaru ruchu w porównaniu do doo, które używa ramienia i czujników tylnego zawieszenia. Jestem ciekaw, jaki jest zakres regulacji amortyzatorów poo? Zakres amortyzatorów Doo jest imponujący. Zarówno amortyzatory doo, jak i poo są o wiele bardziej zaawansowane niż cat, cat po prostu daje regulowane amortyzatory za pomocą przycisku.
Polaris używa IMU, nie ma czujników amortyzatorów
 
#46 ·
Od kilku lat działają już podobne aktywne systemy z Foxem w RZR, więc większość problemów z układem amortyzacji powinna być już rozwiązana. Fox ma teraz duże doświadczenie w umieszczaniu elektroniki na płozach śnieżnych, pomiędzy systemami regulacji za pomocą przycisków dla RMK, które Burandt promuje od lat, a także systemem ATAC firmy Cat. Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie gładko.
 
#54 ·
przypomnij sobie miasto. dobrze, jeśli działa? Czy dealerzy mogą nawet przebudowywać amortyzatory? Albo silnik jest w porządku. Teraz oczekujesz, że oni to gówno rozgryzą? Jestem gotowy. Widzę, jak wcześniej działało całe to gówno z porażeniem prądem. Niezbyt dobrze i nie można dostać żadnych części po kilku latach. Nie, dziękuję.
 
#55 ·
Myślę, że dynamix to fajna funkcja, jeśli chcesz za nią zapłacić, ale moje obawy wynikają z faktu, że jest jeszcze jeden "moduł", którym trzeba się martwić, który kontroluje twoje zawieszenie i jego działanie. Chociaż podobno jest wypróbowany i przetestowany... jakie koszty wiążą się z "konserwacją amortyzatorów" po roku lub dwóch użytkowania? Dla mnie... chociaż jest to bardzo fajny kawałek technologii i jeśli działa tak, jak mówią... to zmienia grę... ale na pewno nie chciałbym martwić się kosztami konserwacji i większą ilością elektrycznego gówna później.
 
#60 ·
Czy ktoś wie, jak zmiana sprężyn skrętnych wpływa na ten typ aktywnych amortyzatorów? Wolę sprężyny skrętne HP od standardowych; ważę 210 na mokro.
 
#61 ·
Rada dnia, ludzie, TO tylko sanki. NIE BMW, ludzie pytają o to i cena jest odpowiednia. Cena rośnie, ale pamiętajcie o tym, kiedy otworzyliście maskę w starych sankach z lat 90. lub 2000, w porównaniu do dzisiaj, UTRZYMUJCIE TO PROSTE.. Jasne, fajnie jest mieć nową technologię, niektóre z tych rzeczy idą za daleko, czytałem, że wymiana silnika 9 r kosztuje 9 tysięcy dolarów, poczekajcie, aż gremliny dostaną się do tego nowego systemu amortyzacji, niezależnie od tego, czy jest na gwarancji, czy nie, dealerzy nie będą mieli pojęcia, jak to naprawić, i na pewno technicy od jakiegoś czasu zajmują się sxs, czy myślisz, że szczerze testowali to na sankach, świat sanek to zupełnie inna gra, wygląda dobrze na papierze, powinno działać, dział techniczny czyta fora z następnego roku w poszukiwaniu poprawek, każdemu jego własny jad, nie dzięki za nowe,
 
#62 ·
Porada dnia dla ludzi, TO tylko sanki. NIE BMW, ludzie pytają o to i cena jest odpowiednia. Cena rośnie, ale pamiętajcie o tym, kiedy otworzyliście maskę w sankach z lat 90. lub 2000, w porównaniu do dzisiaj, UTRZYMUJCIE TO PROSTE. Jasne, fajnie jest mieć nową technologię, niektóre z tych rzeczy idą za daleko, czytałem, że wymiana silnika 9 r kosztuje 9 tysięcy dolarów, poczekajcie, aż gremliny dostaną się do tego nowego systemu amortyzacji, niezależnie od tego, czy jest on objęty gwarancją, czy nie ,dealerzy nie będą mieli pojęcia, jak to naprawić , i na pewno technicy są już od jakiegoś czasu na sxs, czy myślisz, że szczerze testowali to na sankach, świat sanek to zupełnie inna gra, wygląda dobrze na papierze, powinno działać, dział techniczny czyta fora z następnego roku w poszukiwaniu rozwiązań, każdemu jego własny jad, nie dzięki za nowe,
Na pogrubionym, trafiłeś w dziesiątkę. Co się dzieje, gdy amortyzator traci trochę gazu lub nie jest w idealnej formie? A trudna odbudowa może zniechęcić ludzi do odbudowy. Dostosowuje się i nic się nie zmienia, czy dostaje szału i przechodzi w tryb awaryjny, czy coś?
 
#64 ·
Fox sprzedaje elektroniczne amortyzatory IQs do skuterów śnieżnych od lat.
Fox produkuje świetny produkt. Używam ich w świecie MTB i są świetne. Mój przyjaciel jest wielkim rebuilderem Foxa dla MTB. Mówi, że lata temu przeszli na chińskie źródła i to zaszkodziło trwałości. Nadal dobry produkt i łatwy w serwisowaniu. Części są w zasadzie dostępne. Miałem wyciek płynu z mojego tylnego amortyzatora clicker w moim MTB. Przebudowałem to małe gówno, oringi tak małe w clickerze, że musiałem wyjąć soczewkę kontaktową, żeby móc widzieć z bliska. Teraz mam wieloogniskowe soczewki kontaktowe i widzę wszystko. Ten mały amortyzator Fox ma 400 psi w środku!
 
#66 ·
W artykule Snowgoer z wczoraj, który podkreślał wysiłki firmy Polaris mające na celu poprawę jakości, napisano:

"Marka twierdzi, że stawia czoła problemowi. Po pierwsze, opóźniła wiele rzeczy, które marka planowała ujawnić na rok modelowy 2024, o sezon, aby dać więcej czasu na testowanie i walidację. Na przykład wiemy, że amortyzatory Dynamix były częścią pierwotnego planu z zeszłego roku, ale w końcu trafiają do produkcji na rok 2025. Przedstawiciele firmy powiedzieli również, że dodają rok do swojego ogólnego cyklu rozwoju, aby spowolnić pośpiech do produkcji i upewnić się, że potencjalne problemy zostaną zidentyfikowane i naprawione przed trafieniem do jednostek produkcyjnych."

Wiem, że większość z nas jest tutaj w kategorii "udowodnij mi to", biorąc pod uwagę liczne problemy w ostatnich latach, ale jeśli ten system okaże się niezawodny po kilku latach, zdecydowanie byłbym nim zainteresowany jako nabywca VR1.