Sorry voor de herhaling van de vraag, maar wie maakt de beste voor de nieuwe aanval? Maakt niet uit wat de prijs is, alleen degene die doet wat hij hoort te doen. Ik heb er zoveel gezien, maar heb er geen ervaring mee. Bedankt!
Ze zien eruit alsof ze goed werken, helpen ze een beetje verder terug met het koelen van de glijbanen naar de voorkant van de rails? Zoals het ontwerp..Doo tunnelbevestiging voor de aanval. Naar mijn mening de enige manier om te gaan. Omkeerbaar en vervangbare tips. Ze gooien tonnen sneeuw. View attachment 2134478
View attachment 2134477
Dit beschermt de rail waar ze zitten wanneer ze niet in gebruik zijn, maar er komen nog steeds veel dingen omhoog en markeren de rails. Gewoon een oude tuinslang doormidden gesneden en vastgebonden met tie-wraps. Niet de mooiste, maar het werkt.Het enige probleem is dat ik een betere manier moet bedenken om de rails te beschermen!!
Wat is de naam van die krabbers? En kwam het met platen, bouten, haken, waar heb je het gekocht? BEDANKT Mike ParilloOp een '22 XCR maar dezelfde set-up kan worden gebruikt op Assault.
Ik heb die nog nooit eerder gezien, het lijkt erop dat ze gemaakt zijn van harkentanden voor een New Holland hooihark.Ik gebruik deze nu een paar jaar en ze werken goed: SKRACHRZZ Reverse Ski Scratcher | Kimpex USA
Het beste van alles is dat ze de sneeuw direct in de rupsvensters voelen, waardoor de glijders goed gesmeerd blijven (houden ook de motortemperaturen mooi laag).
Heeft u een Ski-Doo-onderdeelnummer voor krabbers? Bedankt voor de foto, het ziet eruit als een nette installatieIk heb de op de rail gemonteerde versie met One Rig-bevestigingen op mijn SBA. Geen problemen, gewoon over de bumpers aan de rail hangen. View attachment 2134488
Ik heb mijn kapotte Doo-veerkrabbers vorig seizoen vervangen door Ibexx. Ik heb ze maar één keer gebruikt, maar ze leken hun werk te doen. De temperatuur daalde toen ik ze gebruikte. Ik begrijp niet waarom Ibexx ze zo monteert dat de "veer" in de tegenovergestelde richting van de Ski-Doo-veerkrabbers is gewikkeld? Ik denk dat het meer grondwerking en druk zou creëren, maar ik vraag me af of het ze kwetsbaarder maakt om op deze manier te breken?2134501[/ATTACH] View attachment 2134503 View attachment 2134504
Heb deze vorig seizoen gebruikt, werkte uitstekend tot we bevroren paden tegenkwamen. De bovenkant had warm weer, dus ze duwden de bermen terug en overal waar het pad langs de weg liep, zaten enorme bevroren klompen in het pad. Deze braken veren, of ze nu omhoog of omlaag stonden. Ibexx verving veren zonder problemen, maar als je ze nodig hebt en ze breken, zijn ze niet veel waard.
Deze lijken te ontplooien wanneer ze "geĂŻnspireerd" worden gereden zonder het te willen. Op gladde paden geen probleem, maar als de paden slecht zijn en er af en toe een sprong is, blijven ze niet op hun plaats. Het is de rand van de baan die ze omhoog dwingt, denk ik. Dat is mijn ervaring ermee.View attachment 2134505
Ik ga deze volgend seizoen proberen. Ga P-klem op rail monteren voor opslag.
Dit is de lange versie. Zoals je op de foto kunt zien, heb ik een ibexx-bevestiging gebruikt, zodat ik ze snel kan verwisselen als ik niet tevreden ben. Heb nog steeds ibexx op 21, omdat ze het eerste seizoen op 21 erg goed werkten.Zijn dat de korte of lange versie?
Ik heb vorig jaar de korte geprobeerd en die zware punt zal je rails in korte tijd vernietigen!
Houd ze goed in de gaten!
Ja, rommel.Ik ben een kerel die kabelkrassen absoluut verschrikkelijk vindt. Ik en een stel vrienden hebben ze geprobeerd, sommigen van ons een paar keer. Ze presteren lang niet zo goed en hebben nog nooit een set gezien die langer dan een half seizoen meegaat. Belast de rails, randen etc... Sommigen lijken er geluk mee te hebben gehad. Misschien hebben ze ze erop gelast? Ik had 2 sets die ik heb weggegeven.
Ik gebruik geen thermostaat in mijn 800, dus ze moeten altijd naar beneden als je harder dan 80 km/u rijdt, anders loopt hij op tot 140-145, met ze naar beneden loopt hij 100-105, precies waar ik hem wil hebben. Ik ben geneigd te geloven dat alle kabelproblemen gewoon gebruikersfouten zijn, zoals niet correct vastzetten met Loctite, of het gebruiken van de rommel die je bij de kit krijgt.Ik heb de mijne vastgezet met Loctite toen ik ze had. Ter verdediging, ze kwamen niet los, maar ik heb ze wel verwijderd na minder dan 100 mijl. Een vriend van me heeft een vergelijkbare slee als de mijne, en met de veerversie reed hij 15-20 graden koeler dan ik toen we samen reden. Dus ik ben overgestapt.