Mijn broer bekijkt een 23 boost. Zijn de 23's oké?? Waar moet je op letten of wat moet je vermijden?
Mogelijk in de inloopmodus daarvoor?Iemand die zijn bougies indexeert, ik heb een veel mooiere verbranding gevonden. Ook bougies met het reedventiel hadden donkere verbrande isolatoren met wat korst rond de bodem van de massa-elektrode en de rand van de basis, veel rook bij het opwarmen en de rode koude waarschuwing verdween bij 76 °F. Nu heb ik met de TRS lichtbruine, schoner uitziende bougies, mogelijk aan de magere kant, zeer weinig rook bij het opwarmen en de rode koude motorbalk gaat uit bij 61 °F.
Ik veegde de binnenkant van de luchtfilter schoon en de doek kwam schoon uit, geen olie in een lagere hoek gevonden. Groot verschil is dat mijn bougie-isolatoren chocoladebruin waren, dwz koffie met 1/2 room en nu (nieuwe bougies) lichtbruin van kleur zijn met TRS.zo ongeveer wat er met de mijne is gebeurd na de overstap naar de copycat brp-trs klep. mijn fabrieksklep was perfect, ik had veel olie in de luchtfilter, had jij dat?
mag niet zo zijn, want het had er meer dan 4500 toen ik de TRS toevoegde.Eventueel in de pauzemodus ervoor?
Het enige wat de Trs-klep doet, is de boostbox afdichten, zodat je koude lucht van buitenaf aanzuigt onder boost.moet niet zo zijn, want ik had er meer dan 4500 toen ik de TRS toevoegde.
Ik heb wel een ? voor je, verbetert het updaten van de 23 naar de 24/25 ECU de prestaties van de motor bij hoge toerentallen?Ik ben niet op de hoogte van iets dat de temperatuur verandert waarop de rode koude motorbalk uitgaat.
Ik raad aan om een thread te starten in een geschikt forum en het exacte model van de sneeuwscooter met dit probleem te vermelden.hulp nodig bij het identificeren van twee nieuwe codes spn 523953 fmi 5 en 523949 fmi 7
Niet zeker over 523953 fmi 5, maar mogelijk beginnen met een wastegate relearn en van daaruit verder gaan.Hulp nodig bij het identificeren van twee nieuwe codes spn 523953 fmi 5 en 523949 fmi 7
Ja, maar het zorgt er ook voor dat de airbox rechtstreeks atmosferische lucht aanzuigt zonder de beperking van de turbocompressor wanneer deze nog niet genoeg is opgespoeld om boost te genereren.Het enige wat de Trs-klep doet, is de boostbox afdichten, zodat je koude lucht van buitenaf aanzuigt onder boost.
Ik heb beide relearns gedaan en er klopt iets niet, na een perfecte rit van 91 mijl had hij nooit zijn 2200+ sterke stationair toerental en klinkt het alsof hij op 1 1/2 bougie's loopt, kleppen gingen vroeger open bij 6000 nu 6700. Werkte perfect na het schoonmaken maar had een vreemde hapering een paar keer tijdens het testen op de bank. Alles in elkaar gezet met nieuwe bougies werkte geweldig tot de rit naar huis. Schreeuwt nog steeds voorbij 6700 tot 8200. Het had een jagend toerental van 4200 tot 4500, bijna als stuiteren van een toerenbegrenzer goed bij 4000 tpm en goed na 4600 tpm. Lijkt op tps. Dashboard toonde nooit codes, vond ze met mijn slp tuner. Iemand anders noemde hetzelfde toerental ding in hetzelfde bereik, ik vraag me af of ze het hebben opgelostWeet niet zeker over 523953 fmi 5, maar mogelijk beginnen met een wastegate relearn en van daaruit verder gaan.
View attachment 2167099
Zorg ervoor dat uw spanning boven de 12,6 volt ligt, anders werken de herleert misschien niet, en zorg er bij het herleren voor dat de slee op bedrijfstemperatuur is.Ik heb beide opnieuw geleerd en er klopt iets niet, na een perfecte rit van 91 mijl had hij nooit zijn 2200 plus sterke stationair toerental en klinkt het alsof hij op 1 1/2 bougie's loopt, kleppen gingen vroeger open bij 6000 nu 6700. Werkte perfect na het schoonmaken maar had een vreemde hapering een paar keer tijdens het testen op de bank. Alles in elkaar gezet met nieuwe bougies werkte geweldig tot de rit naar huis. Schreeuwt nog steeds voorbij 6700 tot 8200. Het had een jagend toerental van 4200 tot 4500, bijna als stuiteren van een toerenbegrenzer, goed bij 4000 tpm en goed na 4600 tpm. Lijkt op tps. Dashboard toonde nooit codes, vond ze met mijn slp tuner. Iemand anders noemde hetzelfde toerental in hetzelfde bereik, ik vraag me af of ze het hebben opgelost
Ik had 12,8 op de batterij, maar de sneeuwscooter was slechts op kamertemperatuurZorg ervoor dat uw spanning boven de 12,6 volt ligt, anders lukt het mogelijk niet om opnieuw te leren. Zorg er ook voor dat de sneeuwscooter op bedrijfstemperatuur is als u opnieuw leert.
04prox2 code523949 fmi 7-is for boost actuator learn ck failure, this is the EcU detecting wastegate position voltage and fault is issued if the open or closed position is to far out of range. I expect will need the Polaris DW.
nee niets af alles origineel maar ga eerst met de slechte rietjes moeten dealen..man deze zijn als shit in elkaar gezet. meerdere geschuurde draadbomen gevondenHeeft u de actuator onlangs o4 afgehad? Je kunt hem verkeerd installeren en die codes krijgen. Ik wist niet hoe ik dit wist. Lol
Br9eya bij .20-.22 gap op bougies hebben goed voor me gewerkt
dit is de nieuwe Polaris. achteruit gegaan.no nothing off all original but going to have to deal with the bad reeds first..man these are put together like shit. found multiple chaffed wire harnesses View attachment 2167222 View attachment 2167223