Mijn broer bekijkt een 23 boost. Zijn de 23's oké?? Waar moet je op letten of wat moet je vermijden?
Wat is er bijgewerkt aan de rietbladen?De mijne is perfect geweest. 2500 mijl. Afgesteld. Vervang de bijgewerkte rietbladen en doe de billet spruitstukken na een seizoen. Niet nodig als nieuw imo
Kan een slechte P-22 roller hub zijn die riemweerstand veroorzaakt.laatste paar ritten ontwikkelde de mijne een stationair toerental tussen 4300 en 4550 tpm. vreemde stationaire golfslag niet ergens onder of boven die toeren slp boost gewichten
Sommige mensen zeggen dat de boostmotoren zelf een betere levensduur vertonen dan NA. Klopt dat?klant heeft meer dan 5000 mijl op de zijne, ik heb er meer dan 3000 op de mijne, plus ik werk aan een paar, de grootste dingen die ik zie---- rieten moeten worden bijgewerkt, krukaskeringen staan erom bekend te lekken, extra injectoren, kunnen een probleem zijn, en de wastegate-actuator kan kapot gaan.
Dat gezegd hebbende, ik ben dol op de mijne.
zo ongeveer wat er met de mijne is gebeurd na het overstappen op de copycat brp-trs klep. mijn fabrieksventiel was perfect, ik had veel olie in de luchtfilterbox, jij ook?Net iets meer dan 5000 mijl op de mijne, geen problemen tot afgelopen zaterdag, de standaard reed power flow klep vervangen door de nieuwe TRS, liep als een droom, minder rook bij het starten en opwarmen en 20 tot 50 mph, maar een aarzeling rond 79 mph en hoger opgemerkt en kon slechts 113 mph halen bij 7850 rpm, haal altijd 120 ish en 8250 rpm, is het mogelijk dat de o2 sensor vervangen moet worden en de sneeuwscooter een arm mengsel of detonatie detecteerde en de timing vertraagde toen ik boven de 79 mph zat? Enige gedachten hierover. Heeft iemand problemen gehad bij het overstappen op de nieuwe TRS power flow klep?
Ik denk dat vuile bougiekabels veel problemen veroorzaken op alle sledes, niet alleen boost, en van tijd tot tijd gecontroleerd moeten worden, die zijn vies!View attachment 2166804 View attachment 2166805 View attachment 2166806 Misschien heb ik mijn probleem met terugslag gevonden, 2000 mijl op deze bougies. Moet de oranje boostane korst leuk vinden. Ik ben er vrij zeker van dat uitlaatkleppen gereinigd moeten worden.
Even terzijde, de meeste tunes die er zijn/waren, zijn ontwikkeld op de 23/24 basistune met BPR9ES.Beginnend met MY25, heeft Polaris aanbevolen voor ALLE Patriot vloeistofgekoelde motoren:
Voor degenen die vaste terminal BPR8ES bougies willen zonder de afschroefbare terminalmoer, bestel NGK# 95521
NGK.com #95521 BPR8ES bougie
dit is een iets koudere bougie: BPR8ES. Het is Polaris onderdeelnummer 3024357
Ik ben er zeker van dat de onvolledige verbranding heeft bijgedragen aan de vuile uitlaatkleppen.
Ja, deze bougies hebben 2000 mijl erop zitten, deden het best goed. Er ook een heleboel nos doorheen gejaagd. Ik kan geen solide top eix bougies krijgen voor zover ik weet. Die bougies waren oorspronkelijk gedrenkt in diëlektrisch vet. De kleppen waren niet anders dan bij mijn 850's, meestal reinig ik ze om de 1500 mijl. Ik zou de gewone bprs niet gebruiken, de eix draaien altijd scherper en hebben een sterkere stationairloop. Mijn sledes zijn meestal tegenwoordig al ingeruild. Het is normaal gesproken het probleem van iemand anders. Geen 9r boost dus ik moet wachtenEven ter info: als je boostane gebruikt, vervang dan veel vaker de bougies en reinig de kleppen. De oranje substantie die het produceert, verstopt de boel sneller. Het is goed spul en werkt goed, je moet gewoon de onderhoudsbeurten bijhouden.
Mogelijk in de inloopmodus daarvoor?Iemand die zijn bougies indexeert, ik heb een veel mooiere verbranding gevonden. Ook bougies met het reedventiel hadden donkere verbrande isolatoren met wat korst rond de bodem van de massa-elektrode en de rand van de basis, veel rook bij het opwarmen en de rode koude waarschuwing verdween bij 76 °F. Nu heb ik met de TRS lichtbruine, schoner uitziende bougies, mogelijk aan de magere kant, zeer weinig rook bij het opwarmen en de rode koude motorbalk gaat uit bij 61 °F.
Ik heb wel een ? voor je, verbetert het updaten van de 23 naar de 24/25 ECU de prestaties van de motor bij hoge toerentallen?Ik ben niet op de hoogte van iets dat de temperatuur verandert waarop de rode koude motorbalk uitgaat.
Ik raad aan om een thread te starten in een geschikt forum en het exacte model van de sneeuwscooter met dit probleem te vermelden.hulp nodig bij het identificeren van twee nieuwe codes spn 523953 fmi 5 en 523949 fmi 7