Hardcore Sledder banner
41 - 60 of 282 Posts
Zagram

Phil, czy faktycznie wyjąłeś P22, wymieniłeś ją na P85 i przeprowadziłeś jakieś testy?

Czy to wszystko spekulacje?
NIE. I ABSOLUTNIE NIE MA POWODU, ABYM TO ROBIŁ.
KAŻDY, KTO ZNA SIĘ NA SPRZĘGŁACH, POWINIEN BYĆ W STANIE OKREŚLIĆ ZALETY I WADY DWÓCH SPRZĘGIEŁ. Zajmuję się sprzęgłami od 50 lat. Ponadto posiadam oba sprzęgła i wiem, że oba działają bardzo dobrze. Jednak kiedy to mówię, obaj zaczynają mnie obwiniać.

Przejdźmy do głównej kwestii:
Mike i Rick natychmiast nazwali P-22 złomem. Wydaje mi się, że powodem było to, że go nie posiadali i od razu go oczerniali. W rzeczywistości Mike spędził cały dzień próbując sprzęgła 24 Boost z marnymi wynikami, więc po prostu go oczerniał. Tymczasem pracuję z wieloma właścicielami sprzęgieł P-22 z doskonałymi wynikami. To więc nie spekulacje.

Czy jesteś kompetentnym ekspertem od sprzęgieł? Jeśli tak uważasz, powinieneś być w stanie zauważyć, że P-22 jest dużym ulepszeniem w stosunku do P-85.

I powinieneś być w stanie zobaczyć, dlaczego testy Mike'a z paskiem szerszym niż oryginalny w porównaniu do zbyt wąskiego paska 2348 nie są uczciwym porównaniem.

Oryginalny pasek 2325 o szerokości 1,47" i długości 0,30", który posiadam, działa idealnie, ale ze względu na kilka bardzo zmiennych problemów z wyrównaniem sprzęgła i silnika powodował kilka problemów, takich jak zawieszanie się na biegu jałowym itp. Zamiast naprawiać przyczyny, Polaris poszedł na łatwiznę i po prostu wymienił prawidłowo zaprojektowany pasek na znacznie węższy i krótszy. Zamiast wrócić i zrobić to, co zrobiłem, Mike spróbował użyć gorszego ustawienia w takiej postaci, w jakiej zostało dostarczone. Działało tak, jak przewidziałem, kiedy Polaris to zrobił. Mianowicie utrata niskiego biegu, a także górnego zakresu. Zatem on i inni próbowali zastosować sprzęgło P-85 zamiast naprawiać prawdziwe problemy. Mam wielu klientów, którzy zrobili to, co ja i cieszą się ze swoich sprzęgieł P-22 z dobrym paskiem. W rzeczywistości kilka firm z rynku wtórnego, takich jak SPEEDWERKS, zaleca stosowanie odpowiedniego paska 2325.

Sprawdziłem wszystkie krytyczne czynniki, zanim pojechałem moim Boostem i ponownie wszystko wyrównałem. Działa znacznie lepiej niż NA 850. Czy to cię oświeca?
 
NIE. I ABSOLUTNIE NIE MA POWODU, ŻEBYM TO ROBIŁ.
KAŻDY, KTO ZNA SIĘ NA SPRZĘGŁACH, POWINIEN BYĆ W STANIE OKREŚLIĆ ZALETY I WADY DWÓCH SPRZĘGIEŁ. Sprzęgłami zajmuję się od 50 lat. Ponadto posiadam oba sprzęgła i wiem, że oba działają bardzo dobrze. Jednak kiedy to mówię, obaj zaczynają mnie źle oceniać.

Przejdźmy do głównego problemu:
Mike i Rick natychmiast nazwali P-22 złomem. Wydaje mi się, że powodem było to, że go nie posiadali i od razu go obgadali. W rzeczywistości Mike spędził cały dzień próbując sprzęgła 24 Boost ze słabymi wynikami, więc po prostu go obgadał. Tymczasem pracowałem z wieloma właścicielami sprzęgieł P-22 z doskonałymi wynikami. To nie jest więc spekulacja.

Czy jesteś kompetentnym ekspertem od sprzęgieł? Jeśli tak uważasz, powinieneś być w stanie zauważyć, że P-22 jest dużym ulepszeniem w stosunku do P-85.

Powinieneś też być w stanie zauważyć, dlaczego testy Mike'a z paskiem szerszym niż oryginalny w porównaniu do zbyt wąskiego paska 2348 nie są uczciwym porównaniem.

Oryginalny pasek 2325 o szerokości 1,47" i długości 0,30", który posiadam, działa idealnie, ale ze względu na kilka bardzo zmiennych problemów z ustawieniem sprzęgła i silnika powodował kilka problemów, takich jak zawieszanie się na biegu jałowym itp. Zamiast naprawiać przyczyny, Polaris poszedł na łatwiznę i po prostu wymienił prawidłowo zaprojektowany pasek na znacznie węższy i krótszy. Zamiast wrócić i zrobić to, co ja zrobiłem, Mike spróbował użyć gorszego ustawienia w takiej postaci, w jakiej zostało dostarczone. Działało tak, jak przewidziałem, kiedy Polaris to zrobił. Mianowicie, stracił niski bieg, a także górny zakres. Zatem on i inni próbowali zastosować sprzęgło P-85 zamiast naprawiać prawdziwe problemy. Mam wielu klientów, którzy zrobili to, co ja zrobiłem i cieszą się ze swoich sprzęgieł P-22 z dobrym paskiem. W rzeczywistości kilka firm z rynku wtórnego, takich jak SPEEDWERKS, zaleca stosowanie odpowiedniego paska 2325.

Sprawdziłem wszystkie krytyczne czynniki, zanim pojechałem moim Boost i ponownie wszystko wyrównałem. Działa znacznie lepiej niż NA 850. Czy to cię oświeca?
Wow

Więc brak bezpośredniego lub rzeczywistego porównania między dwoma. OK

Innymi słowy, każdy, kto zna się na sprzęgłach, powinien znać idealną konfigurację i nigdy nie powinien testować ani porównywać konfiguracji. Imponujące

Czy uważasz, że Speedwerks przeprowadził testy na paskach, czy po prostu wiedzieli?
 
NIE. I ABSOLUTNIE NIE MA POWODU, ABYM TO ROBIŁ.
KAŻDY, KTO ZNA SIĘ NA SPRZĘGŁACH, POWINIEN BYĆ W STANIE OKREŚLIĆ ZALETY I WADY DWÓCH SPRZĘGIEŁ. Sprzęgłami zajmuję się od 50 lat. Ponadto posiadam oba sprzęgła i wiem, że oba działają bardzo dobrze. Jednak kiedy to mówię, obaj zaczynają mnie krytykować.

Przejdźmy do głównego problemu:
Mike i Rick natychmiast nazwali P-22 złomem. Wydaje mi się, że powodem było to, że go nie posiadali i od razu go oczerniali. W rzeczywistości Mike spędził cały dzień próbując sprzęgła 24 Boost ze słabymi wynikami, więc po prostu go oczerniał. Tymczasem pracowałem z wieloma właścicielami sprzęgieł P-22 z doskonałym skutkiem. Zatem to nie spekulacje.

Czy jesteś kompetentnym ekspertem od sprzęgieł? Jeśli tak uważasz, powinieneś być w stanie zauważyć, że P-22 jest dużym ulepszeniem w stosunku do P-85.

I powinieneś być w stanie zobaczyć, dlaczego testy Mike'a z szerszym niż oryginalny paskiem w porównaniu do zbyt wąskiego paska 2348 nie są uczciwym porównaniem.

Oryginalny pasek 2325 o szerokości 1,47" i długości 0,30", który posiadam, działa idealnie, ale ze względu na kilka zmiennych problemów z wyrównaniem sprzęgła i silnika powodował kilka problemów, takich jak zawieszanie się na biegu jałowym itp. Zamiast naprawiać przyczyny, Polaris poszedł na łatwiznę i po prostu wymienił prawidłowo zaprojektowany pasek na znacznie węższy i krótszy. Zamiast wrócić i zrobić to, co zrobiłem, Mike spróbował użyć gorszego ustawienia w dostarczonej postaci. Działało tak, jak przewidziałem, kiedy Polaris to zrobił. Mianowicie, utrata niskiego biegu, a także górnego zakresu. Zatem on i inni próbowali zastosować sprzęgło P-85 zamiast naprawiać prawdziwe problemy. Mam wielu klientów, którzy zrobili to, co ja i cieszą się ze swoich sprzęgieł P-22 z dobrym paskiem. W rzeczywistości kilka firm z rynku wtórnego, takich jak SPEEDWERKS, zaleca stosowanie odpowiedniego paska 2325.

Sprawdziłem wszystkie krytyczne czynniki, zanim pojechałem moim Boost i ponownie wszystko wyrównałem. Działa znacznie lepiej niż NA 850. Czy to cię oświeca?
Nie, moje początkowe porównanie, które zamieściłem z numerami dragy, nie dotyczyło szerszego paska, ale dobrze używanego paska standardowego na 850. 16 lutego po raz pierwszy użyłem paska 3212338 i tak, sprawił, że Boost z P85 był jeszcze lepszy.

Kilka osób z mojej grupy znajomych miało awarie P22 w swoich Boostach. 23-24. Jeden z nich stracił przez to wał korbowy. Jeśli faktycznie rozebrałbyś P22, możesz pomyśleć inaczej.
 
Wow

Więc brak bezpośredniego lub rzeczywistego porównania między dwoma. OK

Innymi słowy, każdy, kto zna się na sprzęgłach, powinien znać idealną konfigurację i nigdy nie powinien testować ani porównywać konfiguracji. Imponujące

Czy uważasz, że Speedwerks przeprowadził testy na paskach, czy po prostu wiedzieli?
Czy jesteś ekspertem od sprzęgieł?
Czy jesteś tylko kolejnym nowicjuszem z opinią?
Testowałem, używając sanek innych klientów. ŻADEN z nich nie ma negatywnej oceny wygłoszonej przez Mike'a i Ricka.
Mike spędził trochę czasu, próbując uruchomić pasek 2325 i nie mógł. W rzeczywistości źle zmierzył szerokość paska 2325. Myślał, że można użyć suwmiarki, którą układa się na górze paska. Nie można tego zrobić w ten sposób, jak wyjaśniono w instrukcji warsztatowej. Ale nadal potępiał pasek 2325 jako zbyt wąski. Ale teraz W KOŃCU ujawnił, że używał zużytego paska 850 do swojej oceny. To mówi mi, że P-22, którego używał, nie był odpowiednio skonfigurowany. To oczywisty powód, dla którego nie chciał ujawnić, jakiego paska używał do swoich testów, które uważasz za absolutnie konieczne. GMAFB!

Tak, naprawdę ufam jego analizie. TESTOWANIE NIE JEST WAŻNE W JEGO PRAKTYKACH. Może powinieneś mu pomóc.

Mój działa idealnie. I moi klienci też.
Może powinieneś poznać niektóre z innych pominiętych problemów:
1. Silnik jest zbyt mocno skręcony do przodu. Naprawiłem to jako pierwszy.
2. Sprzęgło P-22 nie zawsze było odpowiednio podkładane od nowości.
Mój miał odpowiedni luz boczny 0,020". Niektóre miały ZERO.
3. Śruby były złe i pękały w niektórych sprzęgłach. Nie w moim.
4. Śruby nie były odpowiednio dokręcone. Mój był i nadal jest.
5. Niektóre P-22 nie mogły osiągnąć pełnej zmiany biegów, ponieważ osłona uderzała w pająka. Mój był w porządku.
6. Te problemy muszą zostać rozwiązane przed jakimikolwiek tak zwanymi testami terenowymi.

Podsumowując, nie można porównywać jabłek do pomarańczy, a następnie dokonywać ważnej oceny.
 
Czy jesteś ekspertem od sprzęgła?
Czy jesteś tylko kolejnym nowicjuszem z opinią?
Testowałem, używając sanek innych klientów. ŻADEN z nich nie ma negatywnej oceny wygłoszonej przez Mike'a i Ricka.
Mike spędził trochę czasu, próbując uruchomić pasek 2325 i nie mógł tego zrobić. W rzeczywistości źle zmierzył szerokość paska 2325. Myślał, że można użyć suwmiarki, którą kładzie się na górze paska. Nie można tego zrobić w ten sposób, jak wyjaśniono w instrukcji warsztatowej. Ale wciąż potępiał pasek 2325 jako zbyt wąski. Ale teraz W KOŃCU ujawnił, że używał zużytego paska 850 do swojej oceny. To mówi mi, że P-22, którego używał, nie był odpowiednio skonfigurowany. To oczywisty powód, dla którego nie chciał ujawnić, jakiego paska używał do swoich testów, które wydają się być absolutnie konieczne. GMAFB!

Tak, naprawdę ufam jego analizie. TESTOWANIE NIE JEST WAŻNE W JEGO PRAKTYKACH. Może powinieneś mu pomóc.

Mój działa idealnie. I moi klienci też.
Może powinieneś poznać niektóre z innych pominiętych problemów:
1. Silnik jest zbyt mocno skręcony do przodu. Naprawiłem to jako pierwszy.
2. Sprzęgło P-22 nie zawsze było odpowiednio podkładane od nowości.
Mój miał odpowiedni luz boczny 0,020". Niektóre miały ZERO.
3. Śruby były złe i pękały w niektórych sprzęgłach. Nie w moim.
4. Śruby nie były odpowiednio dokręcone. Moje były i nadal są.
5. Niektóre P-22 nie mogły osiągnąć pełnej zmiany biegów, ponieważ pokrywa uderzała w pająka. Mój był w porządku.
6. Te problemy muszą zostać rozwiązane przed jakimikolwiek tak zwanymi testami terenowymi.

Podsumowując, nie można porównywać jabłek do pomarańczy, a następnie dokonywać ważnej oceny.
Ekspert nie zawsze się uczy i testuje.

p85 i p22 dodają jeszcze jedną zmienną do sprzęgła. Jeśli nie przetestujesz tej zmiennej, pozostanie ona na stole jako nieznana. Nie byłoby inaczej, gdybyś pracował nad konfiguracją sprzęgła, w której zmieniasz ciężary, helix, sprężynę wtórną, pasek, ale nigdy nie zmieniasz sprężyny pierwotnej. Zostawiasz nieznaną na stole.

Ludzie, którzy faktycznie testują wszystkie zmienne, mają większą wiarygodność.
 
Mam sanki drag XC 850 z 2019 roku. Mam zupełnie nowy P-22 i standardowy P-85. Próbowałem wszystkich pasków do niego i przy dokładnie takim samym ustawieniu P-85 jest szybszy. P-22 jest na ławce. Jeździłem na tych sankach. #1 Phil, tak naprawdę musisz jeździć na swoich sankach. Ponad 20 stóp w dół jeziora. Jeśli jeździsz jak ciota, to nic dziwnego, że nie masz problemów? Wiele osób ma problemy, ponieważ używają swoich sanek do jazdy po szlakach i wyścigów na jeziorze itp. Spróbuj przewietrzyć swoje sanki i wylądować na przepustnicy i zobacz, jak dobrze P-22 się trzyma. Wiele osób tak jeździ. Wiesz, tak naprawdę tłuczenie po swoich sankach. Nie każdy siedzi na środku swojego wózka inwalidzkiego, moich złych sanek i jeździ po gładkich powierzchniach.
 
Być może ten film z SLP zwiększy Twoją wiedzę:

Albo co powiesz na to:

Przegląd AI
Dowiedz się więcej

Sprzęgło Polaris P22 jest chwalone za ulepszoną reakcję na gaz, płynniejszą pracę sprzęgła, zmniejszone wibracje i lepszą ogólną wydajność w porównaniu ze standardowymi sprzęgłami, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiego przyspieszenia i stałego dostarczania mocy, dzięki swojej konstrukcji, która pozwala na bardziej precyzyjne regulacje i lepsze zaciskanie paska; to sprawia, że ​​jest to popularny wybór dla jeźdźców zorientowanych na osiągi, szczególnie w skuterach śnieżnych.

Kluczowe zalety sprzęgła P22 to:
  • Ulepszone przyspieszenie:
    Konstrukcja pozwala na szybsze zazębianie, co prowadzi do bardziej natychmiastowego dostarczania mocy i lepszych osiągów na starcie.

  • Regulowane do różnych terenów:
    Dzięki możliwości precyzyjnego dostrojenia ciężarów i kątów helisy, kierowcy mogą dostosować sprzęgło do różnych warunków jazdy.

  • Zmniejszone zużycie paska:
    Precyzyjne zaciskanie paska pomaga zminimalizować poślizg paska, co prowadzi do zwiększenia żywotności paska.

  • Samoregulujący mechanizm:
    Niektóre warianty sprzęgła P22 posiadają samoregulujący mechanizm, który kompensuje zużycie paska, utrzymując optymalną wydajność w czasie.

  • Ulepszona trwałość:
    Wysokiej jakości materiały i konstrukcja przyczyniają się do zwiększonej trwałości sprzęgła.



  • Sprzęgło P22 wyjaśnione przez Jerry'ego Mathewsa z SLP - YouTube
    20 stycznia 2022 r. - tak, to jak amortyzatory, jak amortyzatory i sprzęgła, wszyscy wiedzą, że są ważne, nikt tak naprawdę ich nie dostraja i nie reguluje...
    Image

    Image

    YouTube ·
    SnoWest Magazine


  • Waga sprzęgła Magnum Force™ do sprzęgła P-22 Polaris
    SKU: magnum-polaris-p22. ... Wykorzystuje zewnętrzną regulację za pomocą rdzenia wierconego i gwintowanego, gdzie masa może...

    Starting Line Products


  • Aluminiowa osłona sprzęgła pierwotnego // Polaris P-22 - Speedwerx
    Osłona sprzęgła aluminiowego Speedwerx // Polaris P-22 - Modele Boost / 9R * Dodano materiał tulei wieży bez poświęcania shi...
    Image

    Speedwerx


  • Pokaż wszystko



Pokaż więcej




Polecany fragment z sieci
W przypadku kombinacji P22/wtórnej dla Twojego Boost lub 9R stracisz 1 funt wagi obrotowej, zyskasz szybszą reakcję na gaz, mniej ogólnych wibracji z Twojej maszyny i płynniejszą pracę sprzęgła.27 listopada 2022

3 więcej odchudzonych i wyważonych sprzęgieł P22 Boost... - Chris Burandt

Facebook
https://www.facebook.com › ChrisBurandt › posts › 3-m...







O wyróżnionych
 
Internet jest pełen ludzi, którzy czerpią przyjemność z wkurzania ludzi i będą to robić tak długo, jak im na to pozwolisz. Ty, mój przyjacielu, na to pozwalasz.
 
Może ten film z SLP zwiększy Twoją wiedzę:

Albo co powiesz na ten:

Przegląd AI
Dowiedz się więcej

Sprzęgło Polaris P22 jest chwalone za ulepszoną reakcję na gaz, płynniejszą pracę sprzęgła, zmniejszone wibracje i lepszą ogólną wydajność w porównaniu ze standardowymi sprzęgłami, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiego przyspieszenia i stałego dostarczania mocy, dzięki konstrukcji, która pozwala na bardziej precyzyjne regulacje i lepszą zdolność zaciskania paska; to sprawia, że jest to popularny wybór dla jeźdźców zorientowanych na osiągi, szczególnie w skuterach śnieżnych.

Kluczowe zalety sprzęgła P22 to:
  • Ulepszone przyspieszenie:
    Konstrukcja pozwala na szybsze zazębianie, co prowadzi do bardziej natychmiastowego dostarczania mocy i lepszej wydajności na starcie.

  • Regulowane do różnych terenów:
    Dzięki możliwości precyzyjnego dostrajania ciężarów i kątów helisy, kierowcy mogą dostosować sprzęgło do różnych warunków jazdy.

  • Zmniejszone zużycie paska:
    Precyzyjne zaciskanie paska pomaga zminimalizować poślizg paska, co prowadzi do zwiększonej żywotności paska.

  • Mechanizm samoregulacji:
    Niektóre warianty sprzęgła P22 posiadają mechanizm samoregulacji, który kompensuje zużycie paska, utrzymując optymalną wydajność w czasie.

  • Ulepszona trwałość:
    Wysokiej jakości materiały i konstrukcja przyczyniają się do zwiększonej trwałości sprzęgła.



  • Sprzęgło P22 wyjaśnione przez Jerry'ego Mathewsa z SLP - YouTube
    20 stycznia 2022 r. - tak, tak, to jak amortyzatory, jak amortyzatory i sprzęgła, wszyscy wiedzą, że są ważne, nikt ich tak naprawdę nie dostraja i nie reguluje...
    View attachment 2166863
    View attachment 2166865
    YouTube ·
    SnoWest Magazine


  • Waga sprzęgła Magnum Force™ do sprzęgła P-22 Polaris
    SKU: magnum-polaris-p22. ... Wykorzystuje zewnętrzną regulację za pomocą rdzenia wierconego i gwintowanego, gdzie masa może...

    Starting Line Products


  • Aluminiowa pokrywa sprzęgła pierwotnego // Polaris P-22 - Speedwerx
    Aluminiowa pokrywa sprzęgła Speedwerx // Polaris P-22 - Modele Boost / 9R * Dodano materiał tulei wieży bez poświęcania shi...
    View attachment 2166864
    Speedwerx


  • Pokaż wszystko



Pokaż więcej




Polecany fragment z sieci
W kombinacji P22/wtórnej dla Twojego Boost lub 9R stracisz 1 funt wagi obrotowej, zyskasz szybszą reakcję na gaz, mniej ogólnych wibracji z Twojej maszyny i płynniejszą pracę sprzęgła.27 listopada 2022
3 więcej odchudzonych i wyważonych P22 Boost... - Chris Burandt
View attachment 2166866
Facebook
https://www.facebook.com › ChrisBurandt › posts › 3-m...






O wyróżnionych
i wierzysz tym facetom? Czy Chris Burandt wyjaśnił, ile P-22 zniszczyli, a Polaris i tak je wypuścił? Oczywiście, że nie. Oni mu płacą. Ja nikogo nie słucham. Uczę się z testów w terenie. Kropka. Więc w zasadzie jesteś marionetką?
 
Może ten film z SLP zwiększy Twoją wiedzę:

Albo co powiesz na ten:

Przegląd AI
Dowiedz się więcej

Sprzęgło Polaris P22 jest chwalone za ulepszoną reakcję na gaz, płynniejszą pracę sprzęgła, zmniejszone wibracje i lepszą ogólną wydajność w porównaniu ze standardowymi sprzęgłami, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiego przyspieszenia i stałego dostarczania mocy, dzięki swojej konstrukcji, która pozwala na bardziej precyzyjne regulacje i lepszą zdolność zaciskania paska; to sprawia, że ​​jest to popularny wybór dla kierowców zorientowanych na osiągi, zwłaszcza w skuterach śnieżnych.

Kluczowe zalety sprzęgła P22 to:
  • Ulepszone przyspieszenie:
    Konstrukcja pozwala na szybsze zazębianie, co prowadzi do bardziej natychmiastowego dostarczania mocy i lepszej wydajności na starcie.

  • Regulowane do różnych terenów:
    Dzięki możliwości precyzyjnego dostrojenia ciężarów i kątów helisy, kierowcy mogą dostosować sprzęgło do różnych warunków jazdy.

  • Zmniejszone zużycie paska:
    Precyzyjne zaciskanie paska pomaga zminimalizować poślizg paska, co prowadzi do zwiększenia żywotności paska.

  • Samoregulujący mechanizm:
    Niektóre warianty sprzęgła P22 posiadają mechanizm samoregulujący, który kompensuje zużycie paska, utrzymując optymalną wydajność w czasie.

  • Ulepszona trwałość:
    Wysokiej jakości materiały i konstrukcja przyczyniają się do zwiększonej trwałości sprzęgła.



  • Sprzęgło P22 wyjaśnione przez Jerry'ego Mathewsa z SLP - YouTube
    20 stycznia 2022 r. — tak, tak, to jak amortyzatory, jak amortyzatory i sprzęgła, wszyscy wiedzą, że są ważne, nikt tak naprawdę ich nie dostraja i nie reguluje...
    View attachment 2166863
    View attachment 2166865
    YouTube ·
    SnoWest Magazine


  • Waga sprzęgła Magnum Force™ do sprzęgła P-22 Polaris
    SKU: magnum-polaris-p22. ... Wykorzystuje zewnętrzną regulację za pomocą rdzenia wierconego i gwintowanego, gdzie masa może...

    Starting Line Products


  • Aluminiowa pokrywa sprzęgła pierwotnego // Polaris P-22 - Speedwerx
    Speedwerx Aluminiowa pokrywa sprzęgła // Polaris P-22 - Modele Boost / 9R * Dodano materiał tulei wieży bez poświęcania shi...
    View attachment 2166864
    Speedwerx


  • Pokaż wszystko



Pokaż więcej




Polecany fragment z sieci
W połączeniu P22/wtórnym dla Twojego Boost lub 9R stracisz 1 funt wagi obrotowej, zyskasz szybszą reakcję na gaz, mniej ogólnych wibracji z Twojej maszyny i płynniejszą pracę sprzęgła.27 listopada 2022
3 więcej odchudzonych i wyważonych sprzęgieł P22 Boost... - Chris Burandt
View attachment 2166866
Facebook
https://www.facebook.com › ChrisBurandt › posts › 3-m...






O wyróżnionych
[/QUOTE]
Może ten film z SLP zwiększy Twoją wiedzę:

Albo co powiesz na ten:

Przegląd AI
Dowiedz się więcej

Sprzęgło Polaris P22 jest chwalone za ulepszoną reakcję na gaz, płynniejszą pracę sprzęgła, zmniejszone wibracje i lepszą ogólną wydajność w porównaniu ze standardowymi sprzęgłami, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiego przyspieszenia i stałego dostarczania mocy, dzięki swojej konstrukcji, która pozwala na bardziej precyzyjne regulacje i lepszą zdolność zaciskania paska; to sprawia, że ​​jest to popularny wybór dla kierowców zorientowanych na osiągi, zwłaszcza w skuterach śnieżnych.

Kluczowe zalety sprzęgła P22 to:
  • Ulepszone przyspieszenie:
    Konstrukcja pozwala na szybsze zazębianie, co prowadzi do bardziej natychmiastowego dostarczania mocy i lepszej wydajności na starcie.

  • Regulowane do różnych terenów:
    Dzięki możliwości precyzyjnego dostrojenia ciężarów i kątów helisy, kierowcy mogą dostosować sprzęgło do różnych warunków jazdy.

  • Zmniejszone zużycie paska:
    Precyzyjne zaciskanie paska pomaga zminimalizować poślizg paska, co prowadzi do zwiększenia żywotności paska.

  • Samoregulujący mechanizm:
    Niektóre warianty sprzęgła P22 posiadają mechanizm samoregulujący, który kompensuje zużycie paska, utrzymując optymalną wydajność w czasie.

  • Ulepszona trwałość:
    Wysokiej jakości materiały i konstrukcja przyczyniają się do zwiększonej trwałości sprzęgła.



  • Sprzęgło P22 wyjaśnione przez Jerry'ego Mathewsa z SLP - YouTube
    20 stycznia 2022 r. — tak, tak, to jak amortyzatory, jak amortyzatory i sprzęgła, wszyscy wiedzą, że są ważne, nikt tak naprawdę ich nie dostraja i nie reguluje...
    View attachment 2166863
    View attachment 2166865
    YouTube ·
    SnoWest Magazine


  • Waga sprzęgła Magnum Force™ do sprzęgła P-22 Polaris
    SKU: magnum-polaris-p22. ... Wykorzystuje zewnętrzną regulację za pomocą rdzenia wierconego i gwintowanego, gdzie masa może...

    Starting Line Products


  • Aluminiowa pokrywa sprzęgła pierwotnego // Polaris P-22 - Speedwerx
    Speedwerx Aluminiowa pokrywa sprzęgła // Polaris P-22 - Modele Boost / 9R * Dodano materiał tulei wieży bez poświęcania shi...
    View attachment 2166864
    Speedwerx


  • Pokaż wszystko



Pokaż więcej




Polecany fragment z sieci
W połączeniu P22/wtórnym dla Twojego Boost lub 9R stracisz 1 funt wagi obrotowej, zyskasz szybszą reakcję na gaz, mniej ogólnych wibracji z Twojej maszyny i płynniejszą pracę sprzęgła.27 listopada 2022
3 więcej odchudzonych i wyważonych sprzęgieł P22 Boost... - Chris Burandt
View attachment 2166866
Facebook
https://www.facebook.com › ChrisBurandt › posts › 3-m...






O wyróżnionych
To z 3 lata temu, więcej nieistotnych informacji. Nie widzę żadnych danych testowych ani gdzie jest napisane, że porównali to do p85.

Jednak kolejny gość zamieszcza dziś na Facebooku, że jego Boost rozwalił P22 i pyta, czego potrzeba, aby zamienić go na p85.
 
Przejdźmy do głównej kwestii:
Mike i Rick natychmiast nazwali P-22 złomem. Wydaje mi się, że powodem jest to, że go nie posiadali i od razu go oczerniali. W rzeczywistości Mike spędził cały dzień próbując zdobyć 24 Boost z marnymi wynikami, więc po prostu go oczerniał.
Nie chcąc dolewać oliwy do ognia, ale tylko notatka, ponieważ rutynowo czytam wszystkie interesujące mnie posty kilka razy, sięgając tak daleko wstecz, jak to możliwe, Rick NIE powiedział, że P22 był początkowo złomem. Kiedy po raz pierwszy pojawiły się w 22, Rick powiedział, że projekt jest o wiele lepszy niż P85 i że zobaczymy wspaniałe wyniki i że będzie testował i budował zestawy.

Coś się zmieniło.

Kolejna uwaga: mój 9R właśnie dzisiaj rano przejechał 3268 mil bez żadnych problemów i za kilka godzin wyjeżdża na tydzień jazdy i nie martwię się. Myślę, że złącze Carbonsled jest lekarstwem na to, co dolega niektórym.
 
Być może ten film z SLP zwiększy Twoją wiedzę:

Albo co powiesz na ten:

Przegląd AI
Dowiedz się więcej

Sprzęgło Polaris P22 jest chwalone za lepszą reakcję na gaz, płynniejszą pracę sprzęgła, zmniejszone wibracje i lepszą ogólną wydajność w porównaniu ze standardowymi sprzęgłami, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiego przyspieszenia i stałego dostarczania mocy, dzięki swojej konstrukcji, która pozwala na bardziej precyzyjne regulacje i lepszą zdolność zaciskania paska; to sprawia, że jest to popularny wybór dla jeźdźców zorientowanych na osiągi, szczególnie w skuterach śnieżnych.

Kluczowe zalety sprzęgła P22 obejmują:
  • Ulepszone przyspieszenie:
    Konstrukcja pozwala na szybsze załączanie, co prowadzi do natychmiastowego dostarczania mocy i lepszych osiągów na starcie.

  • Regulacja dla różnych terenów:
    Dzięki możliwości precyzyjnego dostrajania ciężarów i kątów helisy, kierowcy mogą dostosować sprzęgło do różnych warunków jazdy.

  • Zmniejszone zużycie paska:
    Precyzyjne zaciskanie paska pomaga zminimalizować poślizg paska, co prowadzi do zwiększenia żywotności paska.

  • Mechanizm samoregulujący:
    Niektóre warianty sprzęgła P22 posiadają mechanizm samoregulujący, który kompensuje zużycie paska, utrzymując optymalną wydajność w czasie.

  • Zwiększona trwałość:
    Wysokiej jakości materiały i konstrukcja przyczyniają się do zwiększonej trwałości sprzęgła.



  • Sprzęgło P22 wyjaśnione przez Jerry'ego Mathewsa z SLP - YouTube
    20 stycznia 2022 r. — tak, to jak amortyzatory, jak amortyzatory i sprzęgła, wszyscy wiedzą, że są ważne, nikt tak naprawdę ich nie dostraja i nie reguluje...
    View attachment 2166863
    View attachment 2166865
    YouTube ·
    SnoWest Magazine


  • Waga sprzęgła Magnum Force™ do sprzęgła Polaris P-22
    SKU: magnum-polaris-p22. ... Wykorzystuje regulację zewnętrzną za pomocą rdzenia środkowego wierconego i gwintowanego, gdzie masa może...

    Starting Line Products


  • Billet Aluminum Primary Clutch Cover // Polaris P-22 - Speedwerx
    Speedwerx Billet Aluminum Clutch Cover // Polaris P-22 - Modele Boost / 9R * Dodano materiał tulei wieży bez poświęcania shi...
    View attachment 2166864
    Speedwerx


  • Pokaż wszystko



Pokaż więcej




Wyróżniony fragment z sieci
W przypadku kombinacji P22/wtórnej dla Boost lub 9R stracisz 1 funt wagi obrotowej, zyskasz szybszą reakcję na gaz, mniej ogólnych wibracji z maszyny i płynniejszą pracę sprzęgła.27 listopada 2022
3 więcej odchudzonych i wyważonych sprzęgieł P22 Boost... - Chris Burandt
View attachment 2166866
Facebook
https://www.facebook.com › ChrisBurandt › posts › 3-m...






O wyróżnionych
Być może ten film z SLP zwiększy Twoją wiedzę:

Albo co powiesz na ten:

Przegląd AI
Dowiedz się więcej

Sprzęgło Polaris P22 jest chwalone za lepszą reakcję na gaz, płynniejszą pracę sprzęgła, zmniejszone wibracje i lepszą ogólną wydajność w porównaniu ze standardowymi sprzęgłami, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiego przyspieszenia i stałego dostarczania mocy, dzięki swojej konstrukcji, która pozwala na bardziej precyzyjne regulacje i lepszą zdolność zaciskania paska; to sprawia, że jest to popularny wybór dla jeźdźców zorientowanych na osiągi, szczególnie w skuterach śnieżnych.

Kluczowe zalety sprzęgła P22 obejmują:
  • Ulepszone przyspieszenie:
    Konstrukcja pozwala na szybsze załączanie, co prowadzi do natychmiastowego dostarczania mocy i lepszych osiągów na starcie.

  • Regulacja dla różnych terenów:
    Dzięki możliwości precyzyjnego dostrajania ciężarów i kątów helisy, kierowcy mogą dostosować sprzęgło do różnych warunków jazdy.

  • Zmniejszone zużycie paska:
    Precyzyjne zaciskanie paska pomaga zminimalizować poślizg paska, co prowadzi do zwiększenia żywotności paska.

  • Mechanizm samoregulujący:
    Niektóre warianty sprzęgła P22 posiadają mechanizm samoregulujący, który kompensuje zużycie paska, utrzymując optymalną wydajność w czasie.

  • Zwiększona trwałość:
    Wysokiej jakości materiały i konstrukcja przyczyniają się do zwiększonej trwałości sprzęgła.



  • Sprzęgło P22 wyjaśnione przez Jerry'ego Mathewsa z SLP - YouTube
    20 stycznia 2022 r. — tak, to jak amortyzatory, jak amortyzatory i sprzęgła, wszyscy wiedzą, że są ważne, nikt tak naprawdę ich nie dostraja i nie reguluje...
    View attachment 2166863
    View attachment 2166865
    YouTube ·
    SnoWest Magazine


  • Waga sprzęgła Magnum Force™ do sprzęgła Polaris P-22
    SKU: magnum-polaris-p22. ... Wykorzystuje regulację zewnętrzną za pomocą rdzenia środkowego wierconego i gwintowanego, gdzie masa może...

    Starting Line Products


  • Billet Aluminum Primary Clutch Cover // Polaris P-22 - Speedwerx
    Speedwerx Billet Aluminum Clutch Cover // Polaris P-22 - Modele Boost / 9R * Dodano materiał tulei wieży bez poświęcania shi...
    View attachment 2166864
    Speedwerx


  • Pokaż wszystko



Pokaż więcej




Wyróżniony fragment z sieci
W przypadku kombinacji P22/wtórnej dla Boost lub 9R stracisz 1 funt wagi obrotowej, zyskasz szybszą reakcję na gaz, mniej ogólnych wibracji z maszyny i płynniejszą pracę sprzęgła.27 listopada 2022
3 więcej odchudzonych i wyważonych sprzęgieł P22 Boost... - Chris Burandt
View attachment 2166866
Facebook
https://www.facebook.com › ChrisBurandt › posts › 3-m...






O wyróżnionych
[/QUOQUOTEA Facebook
Być może ten film z SLP zwiększy Twoją wiedzę:

Albo co powiesz na ten:

Przegląd AI
Dowiedz się więcej

Sprzęgło Polaris P22 jest chwalone za lepszą reakcję na gaz, płynniejszą pracę sprzęgła, zmniejszone wibracje i lepszą ogólną wydajność w porównaniu ze standardowymi sprzęgłami, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiego przyspieszenia i stałego dostarczania mocy, dzięki swojej konstrukcji, która pozwala na bardziej precyzyjne regulacje i lepszą zdolność zaciskania paska; to sprawia, że jest to popularny wybór dla jeźdźców zorientowanych na osiągi, szczególnie w skuterach śnieżnych.

Kluczowe zalety sprzęgła P22 obejmują:
  • Ulepszone przyspieszenie:
    Konstrukcja pozwala na szybsze załączanie, co prowadzi do natychmiastowego dostarczania mocy i lepszych osiągów na starcie.

  • Regulacja dla różnych terenów:
    Dzięki możliwości precyzyjnego dostrajania ciężarów i kątów helisy, kierowcy mogą dostosować sprzęgło do różnych warunków jazdy.

  • Zmniejszone zużycie paska:
    Precyzyjne zaciskanie paska pomaga zminimalizować poślizg paska, co prowadzi do zwiększenia żywotności paska.

  • Mechanizm samoregulujący:
    Niektóre warianty sprzęgła P22 posiadają mechanizm samoregulujący, który kompensuje zużycie paska, utrzymując optymalną wydajność w czasie.

  • Zwiększona trwałość:
    Wysokiej jakości materiały i konstrukcja przyczyniają się do zwiększonej trwałości sprzęgła.



  • Sprzęgło P22 wyjaśnione przez Jerry'ego Mathewsa z SLP - YouTube
    20 stycznia 2022 r. — tak, to jak amortyzatory, jak amortyzatory i sprzęgła, wszyscy wiedzą, że są ważne, nikt tak naprawdę ich nie dostraja i nie reguluje...
    View attachment 2166863
    View attachment 2166865
    YouTube ·
    SnoWest Magazine


  • Waga sprzęgła Magnum Force™ do sprzęgła Polaris P-22
    SKU: magnum-polaris-p22. ... Wykorzystuje regulację zewnętrzną za pomocą rdzenia środkowego wierconego i gwintowanego, gdzie masa może...

    Starting Line Products


  • Billet Aluminum Primary Clutch Cover // Polaris P-22 - Speedwerx
    Speedwerx Billet Aluminum Clutch Cover // Polaris P-22 - Modele Boost / 9R * Dodano materiał tulei wieży bez poświęcania shi...
    View attachment 2166864
    Speedwerx


  • Pokaż wszystko



Pokaż więcej




Wyróżniony fragment z sieci
W przypadku kombinacji P22/wtórnej dla Boost lub 9R stracisz 1 funt wagi obrotowej, zyskasz szybszą reakcję na gaz, mniej ogólnych wibracji z maszyny i płynniejszą pracę sprzęgła.27 listopada 2022
3 więcej odchudzonych i wyważonych sprzęgieł P22 Boost... - Chris Burandt
View attachment 2166866
Facebook
https://www.facebook.com › ChrisBurandt › posts › 3-m...






O wyróżnionych
Post na Facebooku wyjaśniający różnice między sprzęgłami OK

Gdzie jest ten sam dzień, ten sam skuter, ten sam kierowca i te same warunki porównujące P85 do P22 pod względem wydajności. To porównanie z prawdziwego świata.
 
41 - 60 of 282 Posts