Tylny amortyzator wysłany 2 tygodnie temu do przerobienia do użytku z zestawem. Gotowy do instalacji.
fabryczne zawory?Wątpię, czy uznam to za zbyt sztywne. Nie sądzę, żebym znalazł rozwiązanie problemu wysokich uderzeń G na rta/rtsaa. Doszedłem do sprężyny XHD, która poprawiła sytuację, po prostu potrzebowałem więcej odbicia na rts, żeby z tym iść. Zobaczę, co to zrobi. Jeśli zajdzie taka potrzeba, mogę wrzucić sprężyny HD z powrotem. Mam sprężynę CC i zawory w FTS, co uznałem za pozytywną poprawę. Założyłem sprężyny CC i zawory w IFS na ten rok i zobaczymy, dokąd to zaprowadzi.
Gdzie skończyłeś z zaworami RTS? Moje amortyzatory są wyjęte do odbudowy i muszę zdecydować, czy mogę jeździć ze standardowymi zaworami z zestawem, czy też mogę doprowadzić zawory do stanu zbliżonego do tego, czego używa HyGear.Byłem w tym momencie ze standardowym podwoziem, wszystko było szalenie sztywne. Dodałem łącznik i pracuję nad tym, żeby było coraz bardziej miękko i niesamowite jest to, jak nadal może to wytrzymać uderzenia, ale jeździ tak miękko. Jestem często na Tug Hill i zostało to dobrze przetestowane pod kątem tych szerokich, głębokich rolek G-out.
Właśnie zainstalowałem zestaw łączników. Twój wygląda tak samo. Czy martwisz się, że łeb śruby i nakrętka, które trzymają dolny koniec zestawu łączników, wejdą w kontakt z kołami napinającymi oraz łbem śruby i nakrętką po ściśnięciu zawieszenia?Pretty much what I was thinking. I can always go back to the stock IFS springs and back to the HD or even standard torsion springs if needed. I lean towards a firmer ride for smooth trail, which I prefer 100% of the time, for what is gained when the trails get ruff.
Zacząłem instalować swój dzisiaj i doszedłem do punktu, w którym połączenie jest już złożone w ten sposób i stwierdzam, że połączenie styka się z wózkami podczas ruchu. Czy masz podobny problem?
Mam wszystkie amortyzatory zaworowane i tłoki do bardziej sztywnego, solidnego wyścigu XC. Martwię się, że sprawi to, że jazda będzie zbyt miękka przy uderzeniach. Zakładam, że to urządzenie sprawia, że jeździ się jak r-motion. Mam też 21 xrs i nie lubię agresywnej jazdy XC, ponieważ zarówno przód, jak i tył stają się nieprzewidywalne.Wyjaśniono mi, że połączenie wygładza mniejsze rzeczy, jakby r-motion, ale wtedy trzeba mieć tylny amortyzator zaworowany sztywniej, ponieważ sprawia, że jest bardziej miękki głębiej. To była informacja ze stoiska hygear w Syracuse, kiedy próbowałem je kupić na wystawie. Czy to była zła informacja??
Myślę, że to wszystko te same zestawy, po prostu pytają dla własnych rejestrów i wyślą zestaw z lub bez wysyłania amortyzatoraPytanie przy składaniu zamówienia. Po wybraniu długości toru pojawia się "tylny amortyzator zaworowany dla progresywnego przełożenia". Zgaduję, że są dwa różne modele? Jeden dla amortyzatorów zaworowanych sztywniej i jeden dla standardowego zaworowania? Wiem, że w 129 wymaga to innej części. Ale jestem ciekaw różnicy między zaworowaniem a brakiem zaworowania.
Czy jeśli klikniesz "nie zaworowany", oczekują, że wyślesz swoje amortyzatory, zanim wyślą Ci części?
Rozmawiałem właśnie z Hygear, każdy XCR ma grubsze pręty łączące OEM i ma odpowiedniej długości śruby fabrycznie. Zostali poinformowani w zeszłym tygodniu o VR1 z krótszą śrubą i od teraz wysyłają śruby z zestawami.Nie sądzę, żeby XCR 136" potrzebował czegoś innego. Uważam, że łącznik obraca się do tyłu po ściśnięciu i jeśli to prawda, to nie ma żadnych problemów z prześwitem. Kiedy już zamontuję tył, odepnę sprężyny skrętne i przesunę go przez jego skok.
Ahhh myślałem, że sprężyny skrętne wyglądają na długieNowe torsje cross country? Miałeś specyfikację, aby zmienić położenie uchwytów sprężyn, czy tylko na oko? Twój płoza skompresuje się znacznie bardziej niż moja, gdy na nią naciskam, widzę
Mogę to również potwierdzić. Mój jest BARDZO blisko przy pełnym rozciągnięciu, ale ledwo się mieści. Następnym razem, gdy wyjmę podwozie, wyczyszczę ten odcinek.Dla jeźdźców, którzy używają pasków w najdłuższej pozycji.
Zauważyłem w moim 2020 xcr, że obszar zacieniony na "czerwono" na zdjęciu wymagał obróbki za pomocą tarczy szlifierskiej.
Przy paskach w najdłuższej pozycji, pozwala to FTS na pełne rozciągnięcie, a podczas dokonywania regulacji klikacza na szlaku, pokrętło będzie stykać się z wspornikiem "gull wing".
Tylko informacja dla osób używających wspornika "gull wing" w podwoziu 128/129.
Ale to "PrimeTime".Nie brzmi to tak, jakby ta rzecz była gotowa na czas antenowy