Achterste schokdemper 2 weken geleden opgestuurd om opnieuw te worden gedaan voor gebruik van de kit. Klaar voor installatie.
fabrieksventielen?Ik betwijfel of ik het te stijf zal vinden. Ik heb niet het gevoel dat ik de oplossing heb gevonden voor de hoge G-krachten op de rta/rtsaa. Ik ben toe aan de XHD-valveer, wat de zaken heeft verbeterd, maar er was meer rebound nodig op de rts om ermee te gaan. Ik zal zien wat dit voor de dingen doet. Als het nodig is, kan ik de HD-veren teruggooien. Ik heb de CC-veer en kleppen op de FTS, wat ik als een positieve verbetering beschouwde. Zet de CC-veren en kleppen dit jaar op de IFS en we zullen zien waar dit naartoe gaat.
Waar ben je geëindigd met de RTS-klep? Mijn schokdempers zijn eruit om te worden gereviseerd en ik moet beslissen of ik met de standaardklep met de kit kan gaan of dat ik de klep in de buurt kan krijgen van wat HyGear gebruikt.Ik was op dat punt met de standaard skid en had alles waanzinnig stijf. Heb de linkage toegevoegd en ben me steeds zachter en zachter aan het terugwerken en het is ongelooflijk hoe het nog steeds die klappen kan opvangen, maar zo soepel rijdt. Ik ben veel op Tug Hill en het is goed getest voor die brede, diepe G-out rollers.
Ik heb net de verbindingsset geĂŻnstalleerd. Die van jou ziet er hetzelfde uit. Maakt u zich zorgen over de boutkop en moer die het onderste uiteinde van de verbindingsset vasthouden en in contact komen met de loopwielen en de moer en boutkop wanneer de vering wordt samengedrukt?Pretty much what I was thinking. I can always go back to the stock IFS springs and back to the HD or even standard torsion springs if needed. I lean towards a firmer ride for smooth trail, which I prefer 100% of the time, for what is gained when the trails get ruff.
Ik ben vandaag begonnen met het installeren van de mijne en ben tot het punt gekomen waarop de verbinding zo in elkaar zit en ik constateer dat de verbinding in contact komt met de draaistellen die door de slag gaan. Heeft u een vergelijkbaar probleem?
Ik heb mijn schokdempers allemaal afgesteld en zuigers voor een stijvere, solide XC-race. Ik ben bang dat het de rit te zacht zal maken bij de klappen. Ik gok dat deze unit het gewoon laat rijden als een r-motion. Ik heb ook een 21 xrs en ik hou niet van agressief XC-rijden, want zowel de voor- als de achterkant worden onvoorspelbaar.Het werd me uitgelegd dat de verbinding de kleinere dingen gladstrijkt, zeg maar r-motion, maar dan moet je de achterschokdemper stijver laten afstellen, omdat hij dieper in het terrein zachter wordt. Dit was info van de Hygear-stand in Syracuse toen ik ze op de beurs wilde kopen. Was dit slechte info??
Het zijn allemaal dezelfde kits, denk ik, ze vragen alleen om hun eigen administratie en ze sturen een kit met of zonder dat je je schokdemper opstuurtVraag bij het bestellen. Nadat u de lengte van de baan hebt geselecteerd, staat er "achterste schokdemper opnieuw geventileerd voor progressieve ratio". Ik gok dat er twee verschillende modellen zijn? Eén voor schokdempers met een stijvere klepafstelling en één voor de standaard klepafstelling? Ik weet dat het bij de 129 een ander onderdeel vereist. Maar benieuwd naar het verschil tussen opnieuw geventileerd of niet.
Of als je niet opnieuw geventileerd aanklikt, verwachten ze dat je je schokdempers opstuurt voordat ze je de onderdelen sturen?
Net met Hygear gesproken, elke XCR heeft de dikkere OEM-koppelstangen en heeft de juiste lengte bouten af fabriek. Ze waren vorige week op de hoogte van de VR1's met een kortere bout en sturen nu bouten mee met de kits van hieruit.Denk niet dat de XCR 136" iets anders nodig heeft. Ik geloof dat de verbinding naar achteren draait wanneer deze wordt samengedrukt en als dat waar is, zijn er helemaal geen ruimteproblemen. Zodra ik de achterkant weer heb geĂŻnstalleerd, zal ik de torsieveren loskoppelen en deze door zijn beweging bewegen.
Ahhh ik dacht dat de torsieveren lang lekenNieuwe cross country torsies? Had je een specificatie om de veertabs te herverdelen of heb je het gewoon op het oog gedaan? Je skid zal veel verder samendrukken dan de mijne door erop te duwen zie ik
Kan dit ook bevestigen. De mijne zit ERG dichtbij bij volledige uitslag, maar komt net vrij. De volgende keer dat mijn skid eruit komt, zal ik dat gedeelte bewerken.Voor rijders die straps in de langste positie gebruiken.
Ik ontdekte op mijn 2020 xcr dat het gebied dat "rood" is gemarkeerd op de foto, bewerkt moest worden met een slijpschijf.
Met de straps in de langste positie kan de FTS volledig worden uitgeschoven en bij het aanpassen van de clicker aan de zijkant van de trail, komt de knop in contact met de gull wing bracket.
Even ter info voor mensen die de gull wing bracket in een 128/129 skid gebruiken.
Maar het is "PrimeTime".Klinkt er niet naar uit dat dit ding klaar was voor prime time