Hardcore Sledder banner

Problemy z niezawodnością 850?

14K views 8 replies 7 participants last post by  Lid2  
#1 ·
Hej wszystkim, więc przez lata miałem kilka pro Rmk. 13,15,16, a teraz 18. W tym roku chcę znowu ulepszyć. Zawsze kupuję lekko używane, więc szukam 19,20 850. Słyszałem wiele plotek o problemach z łożyskami silnika 850? Zastanawiam się, czy dotyczyło to tylko niektórych skuterów śnieżnych i w którym roku zaktualizowali i naprawili problem? Czy powinienem unikać 850 i szukać doładowanego 800? Chcę w tym roku trochę więcej mocy.

Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
#2 · (Edited)
Dotyczyło to tylko niektórych 19-tek. Było to spowodowane zatkaniem smarowania zgrzewarki i problemem z montażem. W przypadku rocznika 20 rozwiązano ten problem, a także umieszczono pierścień wyrównujący na łożysku wałka odbioru mocy. Brak problemów z rocznikiem 20 i nowszymi. I tylko niektóre 19-tki. 19-tki, które się zepsuły, zwykle psuły się w pierwszym sezonie.
 
#7 ·
Dotyczyło to tylko niektórych 19-tek. Było to spowodowane zatkaniem oleju przez uszczelkę obudowy i problemem z montażem. Na rok 20 rozwiązali to i umieścili również pierścień wyrównujący na łożysku wałka odbioru mocy. Brak problemów z rocznikiem 20 i nowszymi. I tylko niektóre 19-tki. 19-tki, które się zepsuły, zwykle psuły się w pierwszym sezonie.
Więc jeśli sanki mają przejechane ponad 1000 km. Czy można śmiało powiedzieć, że nie były one objęte usterką?

Wysłane z mojego iPhone'a przy użyciu Tapatalk
 
#4 ·
Chciałbym przestrzec wszystkich, aby nie reagowali przesadnie na to, co wydaje się być szeroko rozpowszechnionymi doniesieniami o problemach z niezawodnością. Są tysiące właścicieli Polaris 850, takich jak ja i wielu innych, którzy nie mają żadnych problemów. Oni niekoniecznie to zgłaszają. Wybierz więc swój skuter śnieżny od poprzedniego właściciela, który jest wśród nich.
 
#5 · (Edited)
Nie słyszałem o żadnych problemach w północno-wschodniej części kraju dotyczących awarii silników.....kilka modeli z 19 roku miało problem z łożyskami, o czym wspomniał Lid2, ale poza tym modele z 20 i 21 roku są świetne. Zawsze znajdzie się jakiś z problemem, ale tak jest w przypadku każdej marki, każdego rozmiaru. Mój siostrzeniec ma model z 19 roku z turbosprężarką Silber, która jest na nim od pierwszego dnia, a jedynym problemem było to, że turbosprężarka wyrzuciła łopatkę do silnika. I nie wierz we wszystko, co widzisz w sklepach z częściami zamiennymi.....jeden reklamuje końcówkę wałka odbioru mocy z kęsa i ulepszone łożysko dla tak zwanych problemów. Nie słyszałem o żadnych problemach z wałem korbowym w północno-wschodniej części kraju, gdzie mieszkam.